Radial Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 hallo Jeg har nettop kjøpt meg en Volvo B230FT motor som har en turbo jeg rett og slett ikke klarer å få til å snurre. Sitter BOM fast! Regner med at her må det gjøres noe drastisk, kanskje utenfor mitt "kunnskapsområde" Så, spørsmålet er; Jeg har hørt at ved "overhaling", så blir ikke resultatet så veldig bra, og turboen går til H#%¤#%& på ganske kort tid kontra nye turboer. Kan noen bekrefte dette? :) Eventuelt, hvor får jeg tak i en lignende, friskmeldt turbo til GOD pris? Takker for alle svar :) Mvh Siter - 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn - 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil x-1992 Volvo 940 GL - Solgt X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SOFTY Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 sjekk autodb eller hør med et høggeri, gulesider så søker du på høggerier :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 Er nok bare til å skaffe seg en ny turbo..Koster ikke altfor mangen kronene... Ring gjerne til åsane bilopphøggeri og spør..(volvo huggeren) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jackpot Skrevet Desember 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 om turboen ikke er helt ødelagt så er jo overhaling ett godt alternativ.. når du kjøper en brukt turbo vet du jo ikke om den er strøken... pleier å gå for ca tusenlappen i sverige for garrett T25 / T3 .. Siter '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Desember 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 jeg har en t3 vist du vill kjøpe;) bare send meg en pm.. lillestrøm her... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg