Per-Henrik Skrevet Desember 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2005 Min stemme går til GT40 Det er vel den bilen som jeg helst ville ha sotte på med rundt rudskogen. det hade vell vært det villieste. clir helt ekstase når jeg ser den der jeg, for og ikke snakke om når han starter den opp. Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cartman Skrevet Desember 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2005 det må jo være bilen til Jan Tore, ser tøff ut og går bra! Det er det man kaller en ekte gatebil! :driving MVH Joachim Går for den jeg også! Stå på, Jan Tore. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Desember 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2005 hafsengen er allerede nevnt, og den har all "styling" og utvendig utseende den trenger =)men det ekke den jeg tenker på. den lyseblå skylinen er jo ikkeno underverk da, og en bil eieren knapt har rørt en skrue på er jo ikke så mye å nominere. hvilken bil tenker du på da? kriteriet for årets bil bør jo ikke være at eieren har bygd den!. Det er mange som får folk til å bygge bil for seg og det er jo også hyggelig for de som har bygd en bil og solgt den at bilen vinner noen titler, selv om det ikke er de som eier bilen. Man kunne heller hatt en tittel for "årets bilbygger" eller noe, som gikk mere på personen som har konstruert bilen evt, og bilen/bilene han har bygd året som gikk. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet Desember 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2005 kommer en liten film hvor denne blå dukker litt opp i morra Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ok`n Skrevet Desember 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2005 min stemme går til den blå z28 camroen fra moldestuket! yodude Siter -Nissan Skyline R32 GTR -Nissan Silvia S14 -Nissan 180sx -Nissan Primera P10 SR20Di/De T -Nissan Laurel C33 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toreso Skrevet Desember 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 Kenneth Moen's s15. Veeeldig tett etterfulgt av Helge Vik's grå M3. Siter 1984 Volvo 360 2.0 1993 BMW 318is 1991 MB 190E 2.3 Sportline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Skrevet Desember 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 D1 vogna til kenneth. s15 seff. knallfin. volk felga mmmmmm Siter o- 00 Audi a4 avant 1.8tq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gspott Skrevet Desember 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 jeg må bare si TS-Racing sin familievogn (den lilla). satan og den går. henger på det meste av biler på banen. bare meg som mener den bør hedres eller? Siter - 94 Honda Civic Coupe X 85 Toyota Carina 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet Desember 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 min stemme går til den blå z28 camroen fra moldestuket! yodude Har den dekaler eller ikke? Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet Desember 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2005 nå skal det IKKE legges inn flere bilder av biler, eller legges inn nye navn.. nå skal det KUN stemmes på de bilene som er igjen, så legger jeg ut vinneren den 1. Januar.. det vil bli spennende. det vil si at den blå 200 sx (side 6) ikke kommer med, den blå z28 camroen fra moldestuket og TS-Racing sin familievogn (den lilla) kommer ikke med i denne omgang. skulle ha dratt de inn litt tidligere i posten kiddie Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ars Skrevet Desember 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2005 stemmer kenneth moens sin s15 :D Siter [x]86 Opel Kadett E GSI 2.0i int. i å kjøpe Kadett C eller Ascona B. PMPM! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torfle Skrevet Desember 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2005 Slenger inn en stemme på Hele Vik sin sølv M3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zircon Skrevet Desember 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2005 Stemmer på evo n te harlem..... GO man!!! Siter http://www.Sandvik-Bros.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet Desember 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2005 må være patriot mot amcar...ford gt 40 Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2bb1nordli Skrevet Desember 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2005 Audi'n til Lars her og.... Siter Østfold Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg