_S|ndre^ Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 Topic sier sitt. Må vere hel bunnpanne med peilepinne og peilerør. Og oljepickupen som suger olja opp av bunnpanna. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 Topic sier sitt. Må vere hel bunnpanne med peilepinne og peilerør. Og oljepickupen som suger olja opp av bunnpanna. Hehehe. Jeg har bunnpanne, oljepickup og peilepinne fra S50 til overs, men det har kanskje du også? ;) Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_S|ndre^ Skrevet Desember 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 Hehehe. Jeg har bunnpanne, oljepickup og peilepinne fra S50 til overs, men det har kanskje du også? ;) Neeh. S50 panne går neppe! Planlegger å gå fra M20 -> M50 i E30.. må vere panne fra E34 takk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 Neeh. S50 panne går neppe! Planlegger å gå fra M20 -> M50 i E30.. må vere panne fra E34 takk :) Regna med det. :) Dersom du ikke finner dipstick og pickup brukt, mener jeg å huske at disse delene ikke er så dyre fra GS med klubbrabatt. Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_S|ndre^ Skrevet Desember 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 Regna med det. :) Dersom du ikke finner dipstick og pickup brukt, mener jeg å huske at disse delene ikke er så dyre fra GS med klubbrabatt. Ok! Takk for den :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg