VCE Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 hva slags styling er dette? :wonder Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242TIC Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 er 850 look.... johansson motorsport solgte en variant av det settet før.. den typen på bilde finnes på plast och son Siter * Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++ * Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++ Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Desember 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 er det mulig å få igjen noe for det? (om jeg gjør det presentabelt...) i mine øyne hører plast hjemme på japse og bmw...ALL OFFENCE! :D :D Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242TIC Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 du får sjekke nyprisen..jeg handla den type styling for en god stund sia, er solgt for lenge sia :D, ga vel ca 6000svenske for forran+bak+skjørter Siter * Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++ * Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++ Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Desember 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 den er da ihvertfall delvis rød! :p EDIT: leif! Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 hmm.. jeg foretrekker: bross evnt original 240, med lakkert leppe/fanger Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Desember 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 bross? Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 se her: http://212.214.223.230/shop/catalog/default.php?cPath=21_26_146 det jeg liker best med bross, er bilen sett fra siden: sjekk sideskjørtene!! samt, frontspoileren fyller det "hullet" mellom fangeren og skjermen, og stylingen bak skjuler reservehjulsbrønner.. den passer fint til 240, den er litt anonym. de som ikke har peiling, vil gjerne ikke merke stylingen, men de vil merke noe er anderledes. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 stylingen der heter vel "T-Rød" gjør den ikke? enig med Butcher, bross er den fineste stylinga. Aller finest er lakkerte fangere i bilens farge, Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Desember 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 drømmen er jo sleeper, men bilen har jo hvite blinkers, soting, senking og er av utseende flere forskjellige årganger... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 drømmen er jo sleeper, men bilen har jo hvite blinkers, soting, senking og er av utseende flere forskjellige årganger... ja, men så du linken jeg gav? den har vel samtlige av "vanlige" stylinger til 240. Du har jo også de som modder feks. 940 fangere, etc. over på 240. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Desember 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 alt på den siden ble for mye... :) må nok få tak i en original frontspoiler... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 alt på den siden ble for mye... :) må nok få tak i en original frontspoiler... ja.. bare lakk org. frontspileren. da ser den fetere ut med en gang! Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Desember 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 selvsagt, den skal forsvinne så mye som mulig inn i karosseriet... hjulbrønnene bak er det en god mulighet for at blir borte... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 selvsagt, den skal forsvinne så mye som mulig inn i karosseriet... hjulbrønnene bak er det en god mulighet for at blir borte... ps.. tror det egentlig er påkrevd med reservehjul på eu-kontroll. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg