Baksietrølle Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 Savner rattkontroll til spilleren min, og lurer i den forbindelse på, om denne passer til min spiller. og hva trengs for å få den til å fungere. Er den trådløs? kontroll: http://www.bilradiospesialisten.no/prod_detaljer.php?id=41 Spiller: http://www.bilradiospesialisten.no/prod_detaljer.php?id=522 Ser jo at den passer, siden den står som tilbehør, men spørsmålet er vel egentlig om den er trådløs, og hva annet trenger man eventuellt å bruke? Siter pajero Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 Den er trådløs ja. Festes på rattet omtrent klokka 2/3. Sitter en IR-diode på baksiden som sender signal til fronten på spilleren, så spileren må være innen synsvidde for fjernkontrollen når den er montert. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baksietrølle Skrevet Desember 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 okei, men det er fint :) Er det noen som kan konkurere i pris her da? :P Send en PM Siter pajero Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eyzo Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 Passer denne kontrollen til spilleren min også tro? Har en Pioneer DEHP770MP, Premier modellen.. Kjøpt fra megabillig.com.. :spin Siter [-]00 Golf IV GTI Exlusive [-]91 BMW E36 318i [x]97 Renault Megane RN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 Passer nok til de fleste nyere Pio og Premi. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eyzo Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 Snakket med en på bilradiospesialisten om denne her: http://www.pioneer.no/no/product_detail.jsp?product_id=1533&taxonomy_id=430-459 Har en Renault Megane 97mod Sedan.. Her er det både rattkontroll og display tilkoblet originalspilleren. Han var ikke sikker på om denne ville passe til spilleren min, fordi det var en USA spiller. Koster 1200,- å noe om jeg skulle ha med både rattkontroll og display overgang, 600,- med bare rattkontroll. Litt guffent og kaste vekk så mye penger om den ikke funker på spilleren. Noen av dere som vet om den funker? Siter [-]00 Golf IV GTI Exlusive [-]91 BMW E36 318i [x]97 Renault Megane RN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eyzo Skrevet Desember 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 Ingen som vet noe om det? Siter [-]00 Golf IV GTI Exlusive [-]91 BMW E36 318i [x]97 Renault Megane RN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 Reis på Renault å kjøp overgang der, har selv montert overgang på Clio til sony, men der var det ikke display på spiller i bilen. Fåes kjøpt overgang til det meste. Litt arbeid å montere, men orginalkontrollen til megga er digg å genial. Er også litt tøft å ha uorginal spiller å styre den med orginal kontroll. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eyzo Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 Reis på Renault å kjøp overgang der, har selv montert overgang på Clio til sony, men der var det ikke display på spiller i bilen.Fåes kjøpt overgang til det meste. Litt arbeid å montere, men orginalkontrollen til megga er digg å genial. Er også litt tøft å ha uorginal spiller å styre den med orginal kontroll. Var innom forhandler av Renualt.. Virket ikke som de hadde go peiling.. Men de sa vertfall at det ikke fantes noe overgang.. :deng Siter [-]00 Golf IV GTI Exlusive [-]91 BMW E36 318i [x]97 Renault Megane RN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 Ring til Bilia Skøyen å spør etter Viggo Nørgård. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetilsv Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 Passer denne kontrollen til spilleren min også tro? Har en Pioneer DEHP770MP, Premier modellen.. Kjøpt fra megabillig.com.. :spin jeg har 7700 modelen av pioneer, kjøpte meg en slik fjernkontrol selv og den funka fint.. så tipper den passer til 770 og :D Siter Mercedes-Benz 190e 2 liter 92mod http://www.ventlitt.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg