henrik^ Skrevet Desember 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 Heisann! Er det noen her som har noen tips angående anlegg i en Saab 9000? Nåværende høyttalere står i dashbordet, nærme ruta, er det mulig å sette i noe større der? Jeg tenker på noe ala Seas Lotus (ihvertfall 6,5" da jeg ikke bygger sub med det første). Eller er det et annet sted hvor det er gunstigere å ha det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
team tulling Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 i dash bordet får du bare plass til 4". Men du får kjøpt en kasse til å sette i døra i stedet for den oppbevaringslommen som er der!! Den får du kjøpt på backesljudbygg.se å koster 1900kr! Siter komplett soundstream stereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opeth Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 Heisann! Er det noen her som har noen tips angående anlegg i en Saab 9000? Nåværende høyttalere står i dashbordet, nærme ruta, er det mulig å sette i noe større der? Jeg tenker på noe ala Seas Lotus (ihvertfall 6,5" da jeg ikke bygger sub med det første). Eller er det et annet sted hvor det er gunstigere å ha det? Kan bli grei midbass med 6,5" i dashen men blir mye bedre om du setter den i døren og lar den boltre seg i hele volumet du har der. Da bør du dempe døren så mye som mulig. I dashen kan du få bra nivå ned til ca 80hz og til 50Hz i døren... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrik^ Skrevet Desember 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 Takker, folk! Det var akkurat det jeg trengte å vite yodude Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg