sierra2,0i Skrevet Desember 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 Jeg har tenkt og kjøpe meg bil anlegg men aner ikke hva som er best? har tenkt litt på rockford fosgate er det noe bra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Desember 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 Personlig så har jeg ikke helt sansen for høytalerne til rockford. De skriker litt for mye etter min smak. Ta deg en tur til nærmeste sjappe som selger å hør på de forskjellige merkene. Ikke ta alt selgeren sier for god fisk :) Av nettbutikker som selger ting som jeg mener er kurrant så ta en titt på lydibil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet Desember 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 mamma er best! Neida, men de blå forsterkerne er best :D Fortell oss hva du vil med annlegget og hvor mye peng du skal bruke, for det er ikke noen merker som er best.. Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet Desember 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 RF er jo bra det men det finnes så mye bra på markedet . Så du må nok være mere spesifikk en som så . Vi har jo alle våre favorittmerker . yodude Mvh Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sierra2,0i Skrevet Desember 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 mamma er best! Neida, men de blå forsterkerne er best :D Fortell oss hva du vil med annlegget og hvor mye peng du skal bruke, for det er ikke noen merker som er best.. jeg har tenkt på en rundt 10000 12000 kr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mombasa Skrevet Desember 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 Du får ca: 2 Cadence WhildBeast 12" 1 Stk Helix DarkBlue monoblokk på 1000RMS 1 Stk Helix DarkBlue 4kanaler For den prisen. Dette trykker nokk for meg iallefall... Siter Audi ftw! <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Desember 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 Du kan jo ta en titt i ryddesalg tråden vår. Vi har èn demo modell av Earthquake PHD2000, som er en kraftig monoblokk og èn SubZero 10" bass som nå går for kr 2995,- pr.stk (veil pris kr 5995,- pr.stk) Dette er nye produkter som kun er vært montert i et demorack og tatt ned igjen, så de er aldri brukt og det gis full garanti. Spiller og høyttalere finnes det også gode tilbud på her på forumet nå, ta en prat med Audio Team, han har endel tilbud på resten av oppsettet du måtte trenge:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg