gezel_82 Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 okey...bra elektronikk da..:) di fleste komponentene skulle være ganske så greie i det..! en som driver og bygger dem om litt og slik som jeg har snakka med..! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ulfern Skrevet September 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Hører rykter om noe bredding;) Trond er jo som Magneto med metall da, må bli nydlig bare! Biiiilder!! hehe, trond er flink han ja.. men litt til og fra.. hehe så det er ikke gjort på dagen kan man si.. skal få flyttet meg til nye verkstedet.. så får vi se om det ikke blir gjort noe mer.. ;) Siter Golf 16v Turbo - Porsche powered.. -> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=96330 Chevrolet camaro 5spd 1971 - bbc 454cid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 kanskje noen veit hva de heter og? :) Vet ikke hva de heter, men Eldar L hadde slike eller nesten maken felger, bare med sorte eiker på en koksgrå/grå metallic 240 for herre jøsses mange år siden. Det var rett og slett stilig. :sombrero: Ellers a? Er stille om dagen. Åssen ble det med de støpe-dash greiene? Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trx_Andersen Skrevet Desember 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 Bilen er vel solgt i deler. Kompis har kjøpt motoren vaffal Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ulfern Skrevet Desember 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 jess det er den.. karossen står igjen da.. setter i motor å selger den jeg.. regner med det er litt enklere å få solgt da Siter Golf 16v Turbo - Porsche powered.. -> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=96330 Chevrolet camaro 5spd 1971 - bbc 454cid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 Du ga opp ja? Eller fant du ut at AmCar > VAG? :D Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ulfern Skrevet Desember 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 hehe.. driver fortsatt på med vag jeg.. hehe.. bare ikke fwd ;) Siter Golf 16v Turbo - Porsche powered.. -> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=96330 Chevrolet camaro 5spd 1971 - bbc 454cid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ulfern Skrevet Desember 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 gjør den ferdig med motor osv.. komplett bil.. selges forhåpentligvis snart, om noen er intr... Siter Golf 16v Turbo - Porsche powered.. -> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=96330 Chevrolet camaro 5spd 1971 - bbc 454cid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo20VT Skrevet April 29, 2007 Rapporter Share Skrevet April 29, 2007 Du har ikke planer om å selge gearkassa da;) Siter I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 Hva skal du ha for Golfen når den er ferdig da? Jeg vil veeldig gjerne ha meg 2'er igjen :) Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trialboy Skrevet Mars 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2008 Hei! Jeg holder på å bygge en 16v PL motor med turbo. Se linken: Volkswagen Golf GTI 16V Edition One Turbo (1989) - GARAGET - www.garaget.org Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mars 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2008 haha, dagens bump?! :D Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trialboy Skrevet Mars 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2008 olehenri: ka mene du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mars 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2008 at du har finni opp en tråd det ikke har vært aktivitet i siten mai 2007 :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trialboy Skrevet Mars 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2008 hehe, vet....er ny her så er ikke så enkelt med alt med en gang=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg