SilenCer Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Heisann, kjøpte meg Pioneer TS-A6921 igår og monterte de i hattehylla.. Gud for en fantastisk lyd.. Har Golf II, og i den satt det standard 3,5" i dashen.. De gikk på huet å rævva ut når jeg hadde fått montert Pioneer`ene.. Det jeg lurte på, i dørene foran på golfen er det plass til høytalere, men det jeg lurer på er hvilken størrelse.. Hadde jo tenk et par Pioneer der også, men må først vite størrelsen.. Tilbake til 9*6", noen som har erfaring med de og virkelig kan bekrefte at jeg har kjøpt meg et par skikkelig kvalitetshøytalere? Speccs: General TS-A6921 Beskrivelse 4-way A-ccelerate Sensitivity (1W/1m) 93 dB Maximum Power 380 Watt Nominal input power 80 Watt Woofer material IMPP Cone Woofer with Butyl Rubber Edge Voice Coil bobbin type Glass Imide Siter 00' Lexus IS200 Sport [x] MB 190E 2.0 [x] VW Caddy 1.9TDI [x] BMW 523i [x] MB 190E 2.6 US [x] MB 190E 2.0[x] VW Golf II 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 har hatt de selv i 2'r golfen min. fungerte som krutt det, men er absolutt å anbefale å ha noe i front å da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SilenCer Skrevet Desember 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 jaja, men vente på neste lønning.. :D btw, bytta bremseskoa i går, faen for no slit a? :P Den første brukte jeg 3 timer på mens den andre 20 min, hehe.. :) Mvh SilenCer Siter 00' Lexus IS200 Sport [x] MB 190E 2.0 [x] VW Caddy 1.9TDI [x] BMW 523i [x] MB 190E 2.6 US [x] MB 190E 2.0[x] VW Golf II 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg