-=VoLvO=-740=Tic=- Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 er det naturlig att d lekker oje (bremsveske) ut av sylindern til clutch`n. når Clutch`n er 100% ødelakt? tok av splinta da smalt den fra staget. alså delte seg i 2... så det var trykk i den. pakningen så fin ut. kan den fremdeles vere i orden? lufter man bare når man har skiftet clutch? har alldri vert borti hydraulisk åverføring før :( Siter Volvo 740 87mod Autronic++ 2.5 16v Overbôôst Volvo V70 AWD R 99mod vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
inzane_racing Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 min lekker litt..ikkje mye men det lekker..clutchen funker fint fordi om..e visst vanlig at den begynner å lekke Siter 1990 4x4 sierra cosworth 1993 MKIV supra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto Skrevet Desember 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 er det naturlig att d lekker oje (bremsveske) ut av sylindern til clutch`n. når Clutch`n er 100% ødelakt? tok av splinta da smalt den fra staget. alså delte seg i 2... så det var trykk i den. pakningen så fin ut. kan den fremdeles vere i orden? lufter man bare når man har skiftet clutch? har alldri vert borti hydraulisk åverføring før :( når girspaken låser seg i et gir eller i fri, da er den ødelagt... se min tråd der har du noen bilder fra skifte av clutch:) jeg villle bynt med å skifte pakkning.. men er clutchn veldig slitt, må du bytte den ellers vil pakkeningen "sprenges" ut.. dette skjedde værtfall med min well Siter Volvo 740 TIC B230E/FT 1986 Mazda 323 GT 1.6i 1987 [solgt] Peugeot 205 GR 1.3 1986 [solgt] Hardy.nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-=VoLvO=-740=Tic=- Skrevet Desember 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 Takk takk :D :D Siter Volvo 740 87mod Autronic++ 2.5 16v Overbôôst Volvo V70 AWD R 99mod vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg