Gå til innhold

Noen som har vært på hobbyland på strømmen

Ranger emnet

Boosti

Anbefalte innlegg

Tengte jeg skulle ta meg en tur til hobbyland for og se etter byggesett. Men er det noen som har vært der, som vet om de har no luftkjøt vw byggesett der. Og åssen er det med felger, får man kjøpt det der. Har prøvd og ringt dit i dag, men desverre ikke fått svar. Er jo en times kjøretur, så det hadde vært greit og hvite om de hadde det jeg skulle ha.

Kvalitetsbevisst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er innom der hvertfall en gang i uka! :) Tenkte jeg skulle dra innom på onsdag. Send de en mail, om de har noen spes. modeller eller om de f.eks. har luftkjølte vw der, eller om de kan bestille. Kan ta litt tid å få bestilte modeller, men det går! :)

Felger har de litt av, ikke mye.

Noen spes. modeller du er på leting etter? Jeg kan jo spørrre neste gang jeg skal innom der...?

Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på hovedsakelig leting etter boble og eldre transporter....og caravelle t3

Er også på leting etter eldre toyota mr2 og en eller anna 4x4 pickup .Men det høres ut som om de har en del der...så finner nok noe interessant der uansett. Så da blir det nok en tur i morra for og handle inn noen byggsett til romjula. :crazysant

Kvalitetsbevisst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på hovedsakelig leting etter boble og eldre transporter....og caravelle t3

Er også på leting etter eldre toyota mr2 og en eller anna 4x4 pickup .Men det høres ut som om de har en del der...så finner nok noe interessant der uansett. Så da blir det nok en tur i morra for og handle inn noen byggsett til romjula. :crazysant

har en feit 4x4 bil du kan kjøpe,hilux surf wide lift up(aoshima)

kan selge den,da jeg har 2 stk,send pm om interesert

98 vw golf 4 gti

Member of VW Audi Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har en feit 4x4 bil du kan kjøpe,hilux surf wide lift up(aoshima)

kan selge den,da jeg har 2 stk,send pm om interesert

Det er ikke akuratt hav jeg hadde tengt meg....

Fikk da noen kjøpt noen sett hos hobbyland....så nå bygger

jeg diorama. Må jo nesten ha en garasje og ha bila i.

Kvalitetsbevisst

Lenke til kommentar
Del på andre sider