Gå til innhold

Radar Og Laser Varsler ! ! !

Ranger emnet


spol23

Anbefalte innlegg

Men med en laser blinder, blir du vel ikke varslet ved radar kontroll da..... Er mye radar på bygda enda iallefall..

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

For det første så er det fortsatt mest radar som bli brukt på Norske veier. Har familie i UP som forteller meg at de bruker radar 75%.

 

For det andre så har jeg solgt over 25 varslere til nå og har ALDRI hatt noen klager på at de ikke fungerer som de skal.

 

Det heter jo radar og laser varsler for en grunn, de har ikke tatt med laser delen bare for morroskyld.

 

Jeg har selv kjørt med en slik varsler i 1 1/2 og den har redda meg for bøter både i laser og radar kontroller.

 

Så jeg synest ikke dere kan si de ikke virker før dere i det minste har prøvd de selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by spol23

For det første så er det fortsatt mest radar som bli brukt på Norske veier. Har familie i UP som forteller meg at de bruker radar 75%.

 

For det andre så har jeg solgt over 25 varslere til nå og har ALDRI hatt noen klager på at de ikke fungerer som de skal.

 

Det heter jo radar og laser varsler for en grunn, de har ikke tatt med laser delen bare for morroskyld.

 

Jeg har selv kjørt med en slik varsler i 1 1/2 og den har redda meg for bøter både i laser og radar kontroller.

 

Så jeg synest ikke dere kan si de ikke virker før dere i det minste har prøvd de selv.

 

Da har jeg en utfordring.

Hvis jeg kjøper en laservarsler av deg, betaler du da alle mine fartsbøter det neste året?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ascona

 

Da har jeg en utfordring.

Hvis jeg kjøper en laservarsler av deg, betaler du da alle mine fartsbøter det neste året?

Det der er et idiotisk spm. Utrolig at du i det hele tatt kan komme med noe så dumt.

Hadde du i det minste holdt deg til å spørre om du kunne få en pengene tilbake garanti om du ikke ble fornøyd.

Har brukt radar og laservasler i 4,5 år nå og har alltid blitt varslett i god nok tid. Med laser vet jeg ikke hvorfor de ikke får noe måling men det er mange ganger jeg har blitt stoppet og bare fått en advarsel fordet de ikke har noe måling men de så jeg bremset hardt. Det er forskjellig lyd om det er radar eller laser så det er ingen tvil om hva de har brukt for å måle meg.

Ikke dømm noe før du har prøvd det. Er ikke alt som ikke funger bare fordet at du ikke forstår hvordan det funker.

- 95 BMW 740

-x Mazda Miata Turbo(250Hk)

-x Toyota Celica GT-4 WRC

-x 2stk MX-5

-x ++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Åge

Det der er et idiotisk spm. Utrolig at du i det hele tatt kan komme med noe så dumt.

Hadde du i det minste holdt deg til å spørre om du kunne få en pengene tilbake garanti om du ikke ble fornøyd.

Har brukt radar og laservasler i 4,5 år nå og har alltid blitt varslett i god nok tid. Med laser vet jeg ikke hvorfor de ikke får noe måling men det er mange ganger jeg har blitt stoppet og bare fått en advarsel fordet de ikke har noe måling men de så jeg bremset hardt. Det er forskjellig lyd om det er radar eller laser så det er ingen tvil om hva de har brukt for å måle meg.

Ikke dømm noe før du har prøvd det. Er ikke alt som ikke funger bare fordet at du ikke forstår hvordan det funker.

 

Saken er den at jeg vet NØYAKTIG hvordan sakene funker, og vet derfor at det ikke funker som de sier, i det han måler deg er det for sent å bremse.

Jeg vet at enkelte leverandører av jammere garanterer at man ikke får bøter 1 år etter at man kjøper den, selvsagt da kun bøter pga måling med noe jammeren virker mot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ascona

 

Saken er den at jeg vet NØYAKTIG hvordan sakene funker, og vet derfor at det ikke funker som de sier, i det han måler deg er det for sent å bremse.

Jeg vet at enkelte leverandører av jammere garanterer at man ikke får bøter 1 år etter at man kjøper den, selvsagt da kun bøter pga måling med noe jammeren virker mot.

Så du sier jeg juger da???? Detta har fungert MANGE ganger for meg så hvordan kan du påstå at det ikke funker?

- 95 BMW 740

-x Mazda Miata Turbo(250Hk)

-x Toyota Celica GT-4 WRC

-x 2stk MX-5

-x ++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Åge

Så du sier jeg juger da???? Detta har fungert MANGE ganger for meg så hvordan kan du påstå at det ikke funker?

 

hvordan jeg kan si det?

Jeg kan si at operatøren av laserpistolen har kløna, noe som har ført til at de må måle om igjen, det er den eneste grunnen til at det har funka for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ascona

 

hvordan jeg kan si det?

Jeg kan si at operatøren av laserpistolen har kløna, noe som har ført til at de må måle om igjen, det er den eneste grunnen til at det har funka for deg.

Hver gang!?:cool:

- 95 BMW 740

-x Mazda Miata Turbo(250Hk)

-x Toyota Celica GT-4 WRC

-x 2stk MX-5

-x ++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men for et man skal kunne måle farten må man vel skyte 2 ganger på bilen?

Dette gjør sikkert "pistolen" selv men det må vel være et vist mellomrom? Så på den tiden det tar mellom skytingene burde det vel være mulig å få senket farten noe, eller er det godt under ett sec mellom disse skuddene?

- 1995 Celica 2.0 GT- med slicks og coilovers til bane

- 2015 Passat 2,0l 150hk TDI

- 2015 Zoe R210

- 1998 Corolla 1.3
x 1974 Boble, 1993 Vectra, 1998 Corolla 1,3, 2011 Outlander, 2008 Passat 4motion

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by spol23

For det første så er det fortsatt mest radar som bli brukt på Norske veier. Har familie i UP som forteller meg at de bruker radar 75%.

 

For det andre så har jeg solgt over 25 varslere til nå og har ALDRI hatt noen klager på at de ikke fungerer som de skal.

 

Det heter jo radar og laser varsler for en grunn, de har ikke tatt med laser delen bare for morroskyld.

 

Jeg har selv kjørt med en slik varsler i 1 1/2 og den har redda meg for bøter både i laser og radar kontroller.

 

Så jeg synest ikke dere kan si de ikke virker før dere i det minste har prøvd de selv.

 

Har fått 4 bøter. 3 av dem er laser... Min erfaring sier 25% radar!

 

TO plasser man får Radar Varsler:

http://www.importcom.tk som nevnt og

http://www.e-bua.com

Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges!

AutoDB AD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ascona

 

Da har jeg en utfordring.

Hvis jeg kjøper en laservarsler av deg, betaler du da alle mine fartsbøter det neste året?

 

Hei!

 

Disse varslerene hjelper lite kjører man i 200km/t i 60 sonen, men kjører man i 100 i 60 duger de. Så nei jeg betaler nok ikke fartsbøtene dine det neste året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår