eVicez Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 Siden jeg ikke har windows har jeg måtte ta The GIMP til bruk (har linux) Testet ut programmet med Gimpshop hack, for å se om det var noe å bruke. Her ser dere de små moddene. Orginal: Modded: Siter VW mekaniker Sertifisert DEFA alarm og tracker montør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenut Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 Va egentli finere blå... Fjern den grønn "sotingen".. Siter Mvh: Knut Olsen 03 Passat TDI 4motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Edvin Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 hva har u gjort? utenom å bytte farge selvsagt! regner mde dette var en wip jeg:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 hva står wip, hof, etc for? ikke etc da, men alle de andre rangeringene? Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 WIP= Work In Progress HOF= Hall Of Fame Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 eVicez, du kan jo kjøre Photoshop i WINE tror jeg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg