v240tic85 Skrevet Desember 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 var i 86 de begynte med det ja tror jeg! har sånn ca plass å skru ja! blir først og pusse ned hele greia å lakkere! har bestemt meg får candy green farge nå! håper det blir veldi fint! Siter Golf 2 bruksbil,volvo 142 prosjekt, volvo 240 tic prosjekt, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond D Skrevet Desember 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 Hørres bra ut. Jeg hadde også valgt meg en "sprø" farge :P så folk kunne fått sjikke. Det er det som er kult, å ha en farge som nesten ingen andre har. Siter 96 Volvo 945 B230ft 94 Volvo 945 B230ft (vraka) 88-89 Volvo 740 B230f (solgt) Min 945: http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=167070 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v240tic85 Skrevet Desember 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 jepp! den fargen er jo ikke bare sprø men ganske pen å se på også! blir noe annet en kawa grønn og orange liksom! så blir det vell og gå til anskaffing av noen råe felger! håper på og være færdi til våler banen! men helst før så jeg får stilt ut på de lokale treffene i trønderlag først! Siter Golf 2 bruksbil,volvo 142 prosjekt, volvo 240 tic prosjekt, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvovassdal Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 va snakk om vinter treff på lånke i vinter engang:) hørt om d du geir? høres tøft ut hihi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v240tic85 Skrevet Desember 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 har jeg ikke hørt noe om nei! men høres jo kjempe kult ut da! hehe! må si fra viss du hører noe mer om det da! Siter Golf 2 bruksbil,volvo 142 prosjekt, volvo 240 tic prosjekt, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v240tic85 Skrevet Desember 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 hær e litt nye bilda av bila mi! itj nå spesielt fin da! bra æ ska bygg om snart!! [/img] hær e d kappa fjære fram! helt fårjævli å kjør skrens me! [/img] sånn e denj bak! ikke nyvaska akkurat! å potta treng vist å henges opp! [/img] fra sia! ser nå ganske my korrdan døren e da! å sånn e hele bila under bak! blir faktisk så jeg får det nye karroseriet gratis! bare å hente det! så blir det fårhåpentlivis ft motor og 960 front ettervært! Siter Golf 2 bruksbil,volvo 142 prosjekt, volvo 240 tic prosjekt, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg