Gå til innhold

Nye bilen min: e28 528i

Ranger emnet


øllet

Anbefalte innlegg

Ja skal ikke gjøre noe overdrevent med den:) skal se mest mulig clean ut.

GLEEDER meg til mars neste år, får MYE penger å bruke på bil:D så da skal det bli lagt penger i bilen:) Hva kostet casterstagene da?

Høres bra ut happyhappy Jeg bytta ut hele staget med nye for å få nye kuler også, de kosta ca 1900 kr for begge på BMW. Foringene fikk jeg kjøpt av en som hadde handla feil til en sjuer så de betalte jeg 1000 kr for. Kosta litt, men det ble heldigvis mye bedre. Har også handla inn polyurethanforinger til bakstillinga, men ikke fått montert de enda.

 

Hilsen Trond

- BMW 528i 85 -Langtids prosjekt

- BMW 525i

- BMW 745i

X BMW e30 med S50B30 -Morro bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Høres bra ut happyhappy Jeg bytta ut hele staget med nye for å få nye kuler også, de kosta ca 1900 kr for begge på BMW. Foringene fikk jeg kjøpt av en som hadde handla feil til en sjuer så de betalte jeg 1000 kr for. Kosta litt, men det ble heldigvis mye bedre. Har også handla inn polyurethanforinger til bakstillinga, men ikke fått montert de enda.

 

Hilsen Trond

 

 

Det hørtest bra ut:) kan jo jeg å ta å gjøre det da neste år, hehe. men i servoen ? ligger der en styrekule som er ganske lett å ødelegge på desse bilene? for servoen er litt tung, vet du eller noen andre det?

when i turn, i do it with smoke:)

 

84 BMW 528i

86 BMW 520i (delebil) masse deler til salgs, ta kontakt.

93 nissan primera 1.6

74 volvo 144 (spikar)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtest bra ut:) kan jo jeg å ta å gjøre det da neste år, hehe. men i servoen ? ligger der en styrekule som er ganske lett å ødelegge på desse bilene? for servoen er litt tung, vet du eller noen andre det?

Servoen på 518 er mye lettere enn de med m30. Trodde dette hadde noe med fartsressursene i de med større motor for at den ikke skulle bli nervøs i høye hastigheter. Men har problemer med at servoen ikke henger med når det blir rask ratting på begge 2. Hadde vært kjekt å finni en løsning på dette problemet.

 

Hilsen Trond

- BMW 528i 85 -Langtids prosjekt

- BMW 525i

- BMW 745i

X BMW e30 med S50B30 -Morro bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Servoen på 518 er mye lettere enn de med m30. Trodde dette hadde noe med fartsressursene i de med større motor for at den ikke skulle bli nervøs i høye hastigheter. Men har problemer med at servoen ikke henger med når det blir rask ratting på begge 2. Hadde vært kjekt å finni en løsning på dette problemet.

 

Hilsen Trond

 

ja hadde våre arti å funnet ut det. skal ta å spørr naboen min, han er vist en bmw entusiast og har en hau med bmwer:) han syntes jeg gjore et godt kjøp cheers

when i turn, i do it with smoke:)

 

84 BMW 528i

86 BMW 520i (delebil) masse deler til salgs, ta kontakt.

93 nissan primera 1.6

74 volvo 144 (spikar)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Servoen på 518 er mye lettere enn de med m30. Trodde dette hadde noe med fartsressursene i de med større motor for at den ikke skulle bli nervøs i høye hastigheter. Men har problemer med at servoen ikke henger med når det blir rask ratting på begge 2. Hadde vært kjekt å finni en løsning på dette problemet.

 

Hilsen Trond

 

En forholdsvis enkel måte er å forlenge servoslanger.Da får du mer olje i "omløp"..... :hondakick

Lenke til kommentar
Del på andre sider

utvekslingen står i instruksjonsboka mener eg, men har eg ikke den..

 

dette er hva eg har hadd:

1 har ikke eg testet/fulgt med på, eg har hatt 110 på 2 og 160 på 3, (har hatt 210 i 4 men det var diff fra 525) så kan du trekke fra feilvisning på speedometer, noe som er ukjent for meg, men som eg skal finne utav så snart gps er montert;)

-91 Bmw e36 325i Sedan

-86 Bmw e30 316 1.8l motorhavari, selgest

X golf2 gti 8v, bmw 528 e28, golf2 gl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

utvekslingen står i instruksjonsboka mener eg, men har eg ikke den..

 

dette er hva eg har hadd:

1 har ikke eg testet/fulgt med på, eg har hatt 110 på 2 og 160 på 3, (har hatt 210 i 4 men det var diff fra 525) så kan du trekke fra feilvisning på speedometer, noe som er ukjent for meg, men som eg skal finne utav så snart gps er montert;)

 

 

Instuksjonsboka den har jeg, skal ta å skjekke der jeg å se om jeg finner noe.

110 er det min bil å går på andre:)

when i turn, i do it with smoke:)

 

84 BMW 528i

86 BMW 520i (delebil) masse deler til salgs, ta kontakt.

93 nissan primera 1.6

74 volvo 144 (spikar)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil!! :pray

 

Trenger du M-tech Evo II ratt? Har et liggende som ik passa i E-34 min. Vet det passer E-28 etter -86, men vet ik forskjellen på de som er eldre...

Rattet er heilt og pent, skinn, 380mm. Tenkte eg skulle ha ca 1200kr for det...

Send meg en PM om dette skulle være av interesse.

 

 

har du bilde av ratte?:)

when i turn, i do it with smoke:)

 

84 BMW 528i

86 BMW 520i (delebil) masse deler til salgs, ta kontakt.

93 nissan primera 1.6

74 volvo 144 (spikar)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilde av bilen med vinterfelgene skal jeg legge ut idag håper jeg:) du får ta med kamerae ditt å bli med sindre! Finner ikke ijen mitt:) men mest sannsynlig ikveld legger jeg ut bilde av bilen med vinterfelgene:) :hello:

when i turn, i do it with smoke:)

 

84 BMW 528i

86 BMW 520i (delebil) masse deler til salgs, ta kontakt.

93 nissan primera 1.6

74 volvo 144 (spikar)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rattet passer ikke i din bil øllet, så det er sagt..

 

da må du skjære i det, noe du sikkert ikke vil i ett så fint ratt.. selv om jeg gjorde det i min forrige bil..

"Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special"

 

Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen

 

Har mange bmw og opel på samvittigheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår