nitewlkr Skrevet Desember 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2005 er dette en bil du deler opp nå eller er det deler du har liggende? Jeg kunne tenke meg å skjære ut deler av innerskjermen foran. om noen har en delebil de vil tjene noen slanter for så kommer jeg med vinkelsliper... Jeg har en GTI delebil... Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suzuki Ac-50 Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 Hvordan er det å sende f.eks felger til bergen? Må det byttes deler på bbs'ene eller kan man fikse dem med puss og polering? Siter Let´s go, Hammer down! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cris Skrevet Januar 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 Hvordan er det å sende f.eks felger til bergen? Må det byttes deler på bbs'ene eller kan man fikse dem med puss og polering? BBS felgene er solgt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cris Skrevet Januar 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 Her er noe av det jeg husker, kommer sikkert mer etterhvert! Helt strøkent GTI interiør til golf 1 - Rødt og sort. - 3000,- Instrument til Golf 1 GTI m/kjørekomputer. - Solgt Dashbord til Golf 1 GTI - 83mod - 250,- Midtkonsoll til Golf 1 - 100,- Grønne ruter til Golf 1 - 500,- En del rustsveise deler til golf 1 - fra 100,- Rustfri høyredør, panser, bakluke. 300,- pr stk Krom Dørhåndtak , må moddes for å passe golf 1 - Solgt 15" BBS RM - ikke strøkne, Selges billig - Solgt 16" Porsche felger Boltsirkel 5x130 - Solgt For priser og mer info ring 97187383 Oppdatert liste! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thyfire Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 du har PM! Siter 85 Volvo 749 TIC- drifter 01 Subaru Forester S-turbo 77 Honda Accord 1.6 [X]97 Toyota Celica T20 1.8 [X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg