Jap_Power Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 http://file.yashi.com/1/movie/121358.mpeg m'm Siter [ ] Nissan Sunny E15ET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 Gikk heftig den gitt! Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 Når han får feste så dro den avgårde gitt :eek: Sleeper... Men syns det var litt misshandling når de sto stille i krysset. Jap-power: hvilken motor han har i sentraen? ca18det? eller kanskje e15et well Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 Turbo > N/A. Er forresten en hel del Senteraer i USA som går styggodt - sånn kan det gå når man får tak i gode turbomotor-baser fra Nissan og passe mye deler fra ettermarkedet. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_Power Skrevet Desember 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 Hehe, helt sikkert E15ET! :) Nei, jeg har ikke peiling dessverre. Siter [ ] Nissan Sunny E15ET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 He?? Er filmen bare 12 sek lang? Ser ikke noe som sliter med feste jeg. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 He?? Er filmen bare 12 sek lang? Ser ikke noe som sliter med feste jeg. Nei filmen er vel bortimot 1min, blir lyskryssdrag Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 ser han fyren sitter å gliser.. haha. måtte le..:P helt greit med power i den da:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiffy Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 sikkert en ca-motor...de er vel mest vanlig i den typen sentra, så sr-motorene i de nyere, b13 blir d vel kansje... Siter Nissan Sunny GTI 16v NCCN.no(Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_Power Skrevet Desember 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 Sitter nok en E eller GA motor i den originalt. Siter [ ] Nissan Sunny E15ET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg