Gå til innhold

Stab Stag

Ranger emnet


Tsbusa

Anbefalte innlegg

  • Svar 142
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

komme å skru det på for deg og? å kjøre bilen for å se om det hjalp noe.... bøy deg ned å se. 3xM12 pluss en M12 mutter

 

hehe, sug a :)

 

Bare gidder ikke å kjøre bilen på bukk to ganger for å finne ut hva slags bolter det er, når noen andre med erfaringen enkelt kan slå litt på det magiske tastaturet og fortelle meg hva slags ;)

 

Kjøre bilen min er ikke noe å sikkle etter uansett, bare std b230f så, kos deg med turbobilen din du ;)

( )Volvo 940 turbo

- Når det gjelder hester i eldre biler, er det noe som heter "det var engang..." -

- La drømmer være drømmer og ikke forumtråder... -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på Ålesund-bil i dag å spurte om prisane på staga....dei sa dei hadde vært treige å oppdatere prisane pga d va en luring som hadde fikla med internettilkoblingen så dei hadde ikke hatt kontakt med gøteborg på ei stund.

740 B230A.."under oppbygging edition"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på Ålesund-bil i dag å spurte om prisane på staga....dei sa dei hadde vært treige å oppdatere prisane pga d va en luring som hadde fikla med internettilkoblingen så dei hadde ikke hatt kontakt med gøteborg på ei stund.

 

Han gjekk no inn og sjekka om dei hadde staget på lager i sverige når eg bestillte då.

 

Eg fekk oppgitt pris på 369kr og bestillte det. Har ikkje komt endå, eller dei har ikkje ringt meg endå, men eg blir ikkje blid om dei plutseleg skal ha blodpris for staget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var på ålesundbil no,dei hadde ikke hørt om under girkasse staget dei!!!

 

Kenito:hva var det du kalte staget når du bestilte det??

 

Ga de delenummeret 3526694, også vips, var det gjort :)

( )Volvo 940 turbo

- Når det gjelder hester i eldre biler, er det noe som heter "det var engang..." -

- La drømmer være drømmer og ikke forumtråder... -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sendte en mail til ålesundbil.no og spurte og de hadde denne krengingshemmeren. Ja, de hadde den, og prisen var riktinok 350,-kr og noe. Men jeg fikk en ny mail i dag, prisen var "vistnok endret til 1040,-kr m/moms.:hvaskjera

 

Noen som har bestilt nylig å fått delen til den billige prisen eller?

Wolkswagen Golf 1,9 TDI 02'

Ford mondeo 95'

Citroen AX 4*4 96'

Volvo 745 tic 87' B230ET

Volvo 740 86' B230A

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sendte en mail til ålesundbil.no og spurte og de hadde denne krengingshemmeren. Ja, de hadde den, og prisen var riktinok 350,-kr og noe. Men jeg fikk en ny mail i dag, prisen var "vistnok endret til 1040,-kr m/moms.:hvaskjera

 

Noen som har bestilt nylig å fått delen til den billige prisen eller?

 

Skal stikke innom på torsdag og spørre om dei har fått det inn. Bestillte det for ei stond sia. og da fekk eg oppgitt ein pris på 369kr. Så blir lettere f""""""a om dei kjem med ein ny pris da. Da skal dei vertfall berre få beholde det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal stikke innom på torsdag og spørre om dei har fått det inn. Bestillte det for ei stond sia. og da fekk eg oppgitt ein pris på 369kr. Så blir lettere f""""""a om dei kjem med ein ny pris da. Da skal dei vertfall berre få beholde det.

 

Ok, si ifra når du har fått stabstaget, og si prisen du betalte(eller ikke betalte, hehe)

Wolkswagen Golf 1,9 TDI 02'

Ford mondeo 95'

Citroen AX 4*4 96'

Volvo 745 tic 87' B230ET

Volvo 740 86' B230A

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår