Gå til innhold

Varmeapparat e28

Ranger emnet


øllet

Anbefalte innlegg

Lurer bare på om noen har no "erfaring" men varmeappratet på en e28? Først koblett det seg inn og ut sånn det ville å nå funker det ikke i det hele tatt. noen som vet noe?:)

when i turn, i do it with smoke:)

 

84 BMW 528i

86 BMW 520i (delebil) masse deler til salgs, ta kontakt.

93 nissan primera 1.6

74 volvo 144 (spikar)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

desverre nei, men er til dels samme opplegget hos meg, detter ut av og til, og så går viftemotoren seinere andre ganger.. lurer på om det er viftemotoren som synger på siste verset, eller så er det kontaktfeil en plass..

-91 Bmw e36 325i Sedan

-86 Bmw e30 316 1.8l motorhavari, selgest

X golf2 gti 8v, bmw 528 e28, golf2 gl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veit ikke om du har åpna enda jeg, men vifta sitter med et strammeband på midten. Denne er litt slapp så vifta får beveget seg, spesielt visst en av skovlene har mista et blad. På 518 la jeg mellom en liten bit av et liggeunderlag for å stramme opp. Kabelskoene på ledningene trengte også en omgang med tanga for å sitte stramt nok. Kan jo være at det er det som har skjedd med vifta di også. Lagrene på vifta har også en tendens til å trenge smørning.

 

Jeg har viftemotor til E28 til salgs om du trenger en. Har også bryteren og den elektroniske vannkrana til varmeapparatet.

Har hatt problemer med å nå deg på PM før så jeg prøver her: Du har ikke en bra høyreforskjerm til e28 til salgs også? Må ikke være bulka og hele nedre delen må være intakt. Orginalt blinklys hull må det også være.

 

Hilsen Trond

- BMW 528i 85 -Langtids prosjekt

- BMW 525i

- BMW 745i

X BMW e30 med S50B30 -Morro bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åssen får man ut det deksele der tempraturstilleren å brytern til viften? noen som vet det, er det klips som er der eller er det bare å trykke det ut?:)

when i turn, i do it with smoke:)

 

84 BMW 528i

86 BMW 520i (delebil) masse deler til salgs, ta kontakt.

93 nissan primera 1.6

74 volvo 144 (spikar)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du må løsne midtkonsollen å dra den ut litt, så er det 2 skruer på topp som holder "viftefunksjonene" løsn de og ta bort midtkonsollen, da har du go plass å komme til:) så er det bare å løsne wire'ne til luftespjelda og tilkoblinga til vribryterene, så har du den løs.. er ganske kjapp jobb..

-91 Bmw e36 325i Sedan

-86 Bmw e30 316 1.8l motorhavari, selgest

X golf2 gti 8v, bmw 528 e28, golf2 gl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veit ikke om du har åpna enda jeg, men vifta sitter med et strammeband på midten. Denne er litt slapp så vifta får beveget seg, spesielt visst en av skovlene har mista et blad. På 518 la jeg mellom en liten bit av et liggeunderlag for å stramme opp. Kabelskoene på ledningene trengte også en omgang med tanga for å sitte stramt nok. Kan jo være at det er det som har skjedd med vifta di også. Lagrene på vifta har også en tendens til å trenge smørning.

 

 

Med meg hadde vifta beveget seg, så nå fungerer den supert, la ikke noe i mellom i denne omgang, men må eg opne opp igjen så får eg legge noe i mellom:)

 

syptomene var; skrapelyd,gjikk av og på, dårlig hastighet, generelt ustabil..

-91 Bmw e36 325i Sedan

-86 Bmw e30 316 1.8l motorhavari, selgest

X golf2 gti 8v, bmw 528 e28, golf2 gl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår