-cardudde- Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 Heyhey =) Satt og kjedet meg litt, dessuten har jeg kanskje fått vannkopper(kan ikke ha vannkopper 2 ganger da?faen ass..da må det vel være røde hunder eller no sånt..) :eek: så jeg bestemte meg for å choppe litt, lenge siden :) Etter 1 times tid endte jeg opp med dette husk dette er WIP Orginal: Chop2: Chop: Hurtig mod for å se hvordan den kan se ut til slutt: Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenut Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 Ser ut som en bra start.. Siter Mvh: Knut Olsen 03 Passat TDI 4motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 Dette ser meget bra ut dusy, 6 er jo en meget fin bil i utgangspunktet, syns du gjør den bedre så vidt jeg ser, og det kan ikke sies om alle modder ;) Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Desember 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 Update Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 Tøff :) Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 Kult, likte karbonen. Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 nomix; hvorfor det ? sorry dusy men karbonen er ikke bra... bakfelgen derimot! den likte jeg =) bra start på bilen dette her =) Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 nomix; hvorfor det ? sorry dusy men karbonen er ikke bra... bakfelgen derimot! den likte jeg =) bra start på bilen dette her =) Fordi den i mine øyne ser realistisk ut, realistisk som i at jeg ikke hadde sett på det som urealistisk om jeg hadde sett dette bildet enkeltstående. Syns karbonen ble bra, men smaken er som baken. Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Desember 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 nomix; hvorfor det ? sorry dusy men karbonen er ikke bra... bakfelgen derimot! den likte jeg =) bra start på bilen dette her =) hehe ja, har vært litt usikker på karbonen selv..skal fikse det, og prøve MSSpeed sin flotte tut! Men takk for kommentaren:) Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Desember 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 Fordi den i mine øyne ser realistisk ut, realistisk som i at jeg ikke hadde sett på det som urealistisk om jeg hadde sett dette bildet enkeltstående. Syns karbonen ble bra, men smaken er som baken. Hehe takk takk :) Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 Hehe takk takk :) kunne du sendt meg bakgrunnen du har brukt?? Mvh Marius Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 2 forskjellige felger? Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Desember 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 kunne du sendt meg bakgrunnen du har brukt??Mvh Marius :) Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Musti Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 Bra start dette. Men vil se taksenking på den !!! Siter Porsche er best !!!!!!! Beste Porsche: Carrera GT !!!! Gran Turismo 4 Game Status: 100 % !!, 279 biler, ca 3,190,000 Cr. ca 36,600 A-spec pts. http://www.mustiracing.tk, http://www.freewebs.com/mustiracing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 Bra start dette. Men vil se taksenking på den !!! Nei ikke noe svensk räggär senkning här mr musti. Speilene ble kanskje litt små?? ellers tøff mod:thumb Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg