Andie Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 Heisann folkens. Nå har vinteren kommet og halve spoilerleppa mi dratt. Så nå ønsker jeg noen tips til hva jeg skal kjøpe. Hadde fra før ei leppe fra projekt zwo, men vil ikke ha den samme igjen. Kommer på det samme om det er fanger eller leppe dere foreslår. Jeg vil ikke ha noe som gjør så alt for mye ut av seg, da jeg liker det litt diskre. Liker R32 fangeren, men den er så dyr i innkjøp. Kan også slenge med forslag til sideskjørt og hekkspoiler, men det er fronten som er viktigst da jeg har så smått bestemt meg for resten. Tips mottas med takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 Kjøp org. stylinga.. Den samme som jeg hadde før.. Dyr, men kul.. Ikke mange som har den heller.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andie Skrevet Desember 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 Ja det var jo ganske stilig det der. Må si meg enig der. Hva heter leppa der da? Kjøpes hvor? Mener det var den der jeg så til salgs en plass til 1600,- ? Sideskjørta kjøpes hvor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 Ja det var jo ganske stilig det der. Må si meg enig der.Hva heter leppa der da? Kjøpes hvor? Mener det var den der jeg så til salgs en plass til 1600,- ? Sideskjørta kjøpes hvor? Stemmer, jeg solgte den i sommer.. Både sideskjørtene og frontleppa kjøpes hos en VW-forhandler.. Tilhører det org. stylingsortimentet som kom til IV'ern.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 Har bilder av en rå leppe som monteres på org fangeren. Den er i carbon. Da det er noe møkk å legge ut bilder her, er det en fordel om jeg kan få mail adr di. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andie Skrevet Desember 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 Sender den til deg på pm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 Ta deg en titt her. Har selv vurdert å bestille dette. Samme fyren selger mye bra, og jeg vet han selger komplett sett av den orginale stylinga til Golf IV, bare ikke akkurat nå såklart.. :p Denne er jo diskret og pen, om du ser bort ifra den helt forferdelige grillen så.: http://cgi.ebay.com/VW-GOLF-MK4-4-MKIV-BODY-KIT-SUPERB-LOOK_W0QQitemZ8017667826QQcategoryZ72207QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andie Skrevet Desember 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 Gode forslag kara. Er fortsatt litt hypp på den R32 fangeren, men det ser ikke ut til at det vil seg. Prøvde å sende Top Gun en pm, men har ikke fått svar. Tipper litt mot den original stylinga der.. Bare kom med flere hvis dere kommer over noe. Plastikk skal det bli iallefall når våren kommer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 Mye kostet den org ( votex? ) stylingen ? Lurer på å sette på slike skjørter og hekk... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andie Skrevet Desember 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 Har ikke snakka med noen VAG forhandler om det enda, men jeg sendte en mail til et firma som iallefall hadde leppa. Mulig de har resten også. http://www.ecstuning.com heter sida deres.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg