Gå til innhold

Japantreffet endelig ferdig :)

Ranger emnet


henningl

Anbefalte innlegg

Endelig hjemme igjen :) Synes dere det var et bra treff eller?? Kjekt at det var gratis inngang også kanskje? ;) Gidda ta penger sånn som audi-folket :p Oppmøtet var ihvertfall over ALL forventning.. alle parkeringsplasser opptatt så folk stod langt bortover veien :)

 

Selv synes jeg treffet var meget vellykket. mye PENE biler, og mye RÅ biler, og mer variasjon enn noen VAG-treff (dersom noen ønsker en sammenligning). Mindre styling enn på VAG, men så har jo japsebiler ofte style orginalt :p velvel.. Det eneste jeg har å utsette var at når vi bare var 3 personer on-site for å ta oss av organiseringen, ble det jævlig travelt når det kommer så mange av dere! :)

 

Skylinen kom også gitt :)

Hostmaster http://www.200sx-ogn.org

-----

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jepp Skyline'n kom gitt. Gikk bra gjorde det også:D

Syntes at skiltet hadde skiftet til rødt jeg, da den kjørte heim igjen:rolleyes: hehe

Ellers vil jeg si at det var veldig trivelig på treffet, og at det var kjekt å få ha telt på bane-anlegget. Håper det blir mulighet for det senere også:)

-98 patrol TD6 (bruksbil)

-95 200sx

-83 280zx turbo

-77 260z

-70 240z

www.kjoretoyservice.no

www.nismo.no (kommer)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by LilleGud

jeg vil bare si at jeg fikk en god del grom film ! :D og at den er på nett i løpet av kvelden... :)

 

ps. for min del så kan tyskera gå og legge seg. det er japsene som Ruler ! ;)

 

stakkars lille forskrudde gut=)

 

det var jo bare tragiske biler der ser man bort fra skylinen, som ikke gikk noe bra. den ene Audi TT'n hadde jo ca 2 sek bedre runde tider enn den..

 

Og en ting som gikk igjen og igjen i dag... 98% av bilene manglet bra understell.. de pakket og spratt på banen, og alle slet med bremsene, men hva mer kan man forvente av en plastikk haug med Mikke Mus bremser??

 

Rx7'ene er fet, ingen tvil, men tror ikke jeg ville hatt en sånn Nuddel snurre motor som de har =)

 

Det ble i allefall masse nuddel og ris koking i dag=)

 

men ellers et greit treff.

 

Det er nok DKW som ruler gutten...

1997 Audi A8 (S8 wannabee)

1997 Audi S6 (http://www.bankraner.no)

2006 Vw Touran 2.0 TDI Highline

99/00 Suzuki Gsxr 750

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at VW-Audi (ikke vag) treffet tar penger for inngang er fordi vi bruker denne inntekten på f.eks: Ambulanse til stede, innleide proffe flaggvakter, kjøreinstruktører (som f.eks Roger Sandberg), utstillingskonkurranse osv..

 

 

Marius kløna til posten til loppa nå ved å trykke på edit istedenfor quote :(

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er vel egentlig ganske enig at det er merkelig at det ikke er noen vakter. ambulanse ect. der ja. og det at det er mange som havnet i grøfta tror jeg oxo er det at det er mange som ikke har kjørt på bane før. tror sikkert at hvis det hadde vært en bedre sjafør i skylinen at den hadde hatt en del bedre tider.

 

men i utgangs punktet var det ikke tidene og motor ol. jeg sikta til..... Jeg mener utseende... det er det jeg syntes er viktigs. det er der jeg mener at "japsene" er kulere ! ;) ... så jeg håper jeg ikke tråkket på noen tær og gjorde noen sure. burde kansje ha utdypet det jeg mente litt....

 

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by LilleGud

jeg er vel egentlig ganske enig at det er merkelig at det ikke er noen vakter. ambulanse ect. der ja. og det at det er mange som havnet i grøfta tror jeg oxo er det at det er mange som ikke har kjørt på bane før. tror sikkert at hvis det hadde vært en bedre sjafør i skylinen at den hadde hatt en del bedre tider.

 

men i utgangs punktet var det ikke tidene og motor ol. jeg sikta til..... Jeg mener utseende... det er det jeg syntes er viktigs. det er der jeg mener at "japsene" er kulere ! ;) ... så jeg håper jeg ikke tråkket på noen tær og gjorde noen sure. burde kansje ha utdypet det jeg mente litt....

 

:D

 

hehe.. ingen tær tråkket på tror jeg =)

 

man står fritt til å mene det man vil og ikke minst like de bilene man vil =)

1997 Audi A8 (S8 wannabee)

1997 Audi S6 (http://www.bankraner.no)

2006 Vw Touran 2.0 TDI Highline

99/00 Suzuki Gsxr 750

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by erling

De kava nå fælt med å slokke A4`n til Tommy. Hva med en brannbil?

 

Jepp, helt klart! Det var for dårlig av banemannskapet(les: eier og ansatte) at det ikke fantes noe bedre og kjappere løsning på det der. De har jo tross alt det øverste ansvaret for sikkerheten på området. Brannberedskapen var elendig.

 

Det gikk nå heldigvis bra denne gangen, men håper alle ble en lærdom rikere etter den episoden.

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var mitt første treff/stevne som jeg noen gang har vert på og det gikk over alle forventning'er som jeg hadde.

 

Skulle kanskje hatt ambulanse og bannbil der ja, men det gikk jo bra denne gang..

 

Uansett så syns jeg det var død's fett :)

I have a right and a left brain,

but there is nothing right in the left one

and there is nothing left in the right.

www.hiip-foto.com

www.hiip.deviantart.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår