Hosse Skrevet April 26, 2003 Rapporter Share Skrevet April 26, 2003 Hei Hvor får man en relativ rimelig forsikkring på feks en BMW 320 Coupe -97 i Norge for en 19 åring? Bor i Fredrikstad. Trygg Hansa eller Vesta er definitivt ikke en av dem:-) På forhånd stooort takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAGUN Skrevet April 26, 2003 Rapporter Share Skrevet April 26, 2003 Prøv sparebank 1 ,har hørt de er billige. Ellers så har Terra gode priser ,men de ville ikke forsikre 320 coupè på ungdommer under 30år når jeg hørte på samme bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hosse Skrevet April 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2003 Da prøver vi det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pacmania Skrevet April 27, 2003 Rapporter Share Skrevet April 27, 2003 tror du også kan prøve postbanken.. Siter Mazda mx5 -91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2my Skrevet April 27, 2003 Rapporter Share Skrevet April 27, 2003 du kan jo prøve gjensidige Nor! Siter *Løfte *Svimle *Grave *Valse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hosse Skrevet April 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2003 Takk allesammen! KOm gjerne med mer forslag. Har litt å ringe på her til uken i hvertfall. Eksempel på If..; BMW 325 Coupe -94, 12.000 KM, 12.000 Nok egenandel, 40% bonus; 44.700 Nok i året. *Brrr* :eek: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera GT Skrevet April 27, 2003 Rapporter Share Skrevet April 27, 2003 Det blir sinnsyk dyrt uansett.. men om du har over 30% bonus så går d nokk bra:cocain: :cocain: wtf? kebabåndes Siter Livet begynner ikke før etter 200 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hosse Skrevet April 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2003 Ja det blir nok veldig dyrt. Personen i fråga har 40% fra en motorsykkel tidligere, så jeg regner med at det går at overføre til bil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera GT Skrevet April 27, 2003 Rapporter Share Skrevet April 27, 2003 Personen i fråga har 40% ka mener du....? du kan ikke få over ført fra noen annen enn din ektefelle........:( :( :( :( :( Siter Livet begynner ikke før etter 200 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hosse Skrevet April 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2003 Det er ikke jeg som skal kjøpe bil og finne forsikkring. Det er en venn til meg og han har 40% siden en motorsykkel. Noen muligheter å sette bilen på en person og forsikkringen på en annen person i norge? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera GT Skrevet April 27, 2003 Rapporter Share Skrevet April 27, 2003 NÆI sa dem til mæ....... d va ikk lov....:( Siter Livet begynner ikke før etter 200 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet April 27, 2003 Rapporter Share Skrevet April 27, 2003 postbanken blei sykt mye billigere enn alle andre forsikringselvskap på bilen min hvertfall. SYYKT billigere :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera GT Skrevet April 27, 2003 Rapporter Share Skrevet April 27, 2003 BMW 320 Coupe -97 i Norge for en 19 åring? Bor i Fredrikstad. om du trur d kan bli billigere så må du tru en gang til.... VI BOR I EN POLITISTAT SOM HETER NORGE DÆR STATEN OSV SUGER PENGER UT AV LOMMA DI:roll: :roll: :roll: :cocain: :cocain: :cocain: Siter Livet begynner ikke før etter 200 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet April 27, 2003 Rapporter Share Skrevet April 27, 2003 Originally posted by Essex postbanken blei sykt mye billigere enn alle andre forsikringselvskap på bilen min hvertfall. SYYKT billigere :) Du har vel forsikringa på morra di så det er vel ikke noe problem for deg;) Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera GT Skrevet April 27, 2003 Rapporter Share Skrevet April 27, 2003 Originally posted by NissanPrimera Du har vel forsikringa på morra di så det er vel ikke noe problem for deg;) Hehe eller kansje han e pappa sim gullgutt æ e 26 å må betale 16000,- på en primera GT så kan dokker tenke på ka en 19 åring må betale på en bmw 320 (kebabtralle) Siter Livet begynner ikke før etter 200 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg