BiOToXiN Skrevet April 26, 2003 Rapporter Share Skrevet April 26, 2003 Har mekket en liten filmsnutt fra fredagen når vi hentet GTR33'n på kaien i Sandnes... Devil Devil Devil Devil Devil Devil http://www.support247.no/topstyling/topstyling%20GTR33.zip Siter fuq the police Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El-LoCo Skrevet April 26, 2003 Rapporter Share Skrevet April 26, 2003 Nice! For en bil!!! :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D Siter -'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!] -'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!] -'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt] Spiller selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet April 26, 2003 Rapporter Share Skrevet April 26, 2003 Altså. Kan vi (jeg) få en forklaring? Kjenner det spraker inni meg her :D Har du kjøpt den til privat bruk? Eller er Topstyling et firma du er involvert i? Skal den selges? Demobil for firmaet? Sinnsykt porr var den hvertfall! Ser fram til og se den...hvis det blir tilfelle en gang. Blir så glad av sånne filmer :D :D :D :D :D Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet April 26, 2003 Rapporter Share Skrevet April 26, 2003 RÅTT!!!!!!!! Skal dere på japsetreffet med den?? Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet April 26, 2003 Rapporter Share Skrevet April 26, 2003 Ahh deiligt! Kan ikke si at jeg likte alle dekalene, men det gjør ingenting Devil Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Topstyling Skrevet April 26, 2003 Rapporter Share Skrevet April 26, 2003 Bilen er egentlig kjøpt for privat bruk men en del som er interressert i den så vet ikke om skal selge eller beholder den. Helt enig med de stygge dekor men skal skifte de ut i morgen til en sinsyk tøffe syns jeg selv. Skal kanskje til japse treff med den hvis den er ikke solgt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet April 26, 2003 Rapporter Share Skrevet April 26, 2003 Helt rått om vi får se en gateregistrert R33 som denne. Hadde vært bonus om den ble vist fram på Japsetreffet. Det er ikke mange biler som kler dekaler i mitt hue heller. Men på en bil som dette...."Det gjør ingenting" :D :D Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet April 26, 2003 Rapporter Share Skrevet April 26, 2003 Vill bil, gleder meg ende mer til japsetreffet (skal flise deg;)) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet April 26, 2003 Rapporter Share Skrevet April 26, 2003 hau mai: du som får godkjent alle mulige biler(til og med skyline) burde skaffe deg en god demo bil...har du kommet i orden ang carbon og lignende???har ikke hørt noe mer fra deg!!! hilsen kas design Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet April 26, 2003 Rapporter Share Skrevet April 26, 2003 Originally posted by Topstyling Bilen er egentlig kjøpt for privat bruk men en del som er interressert i den så vet ikke om skal selge eller beholder den. Helt enig med de stygge dekor men skal skifte de ut i morgen til en sinsyk tøffe syns jeg selv. Skal kanskje til japse treff med den hvis den er ikke solgt. Er det en Nismo 400R eller en etterlikning? (med tanke på nismo 400r front og 400r dekorene) Fet bil :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Topstyling Skrevet April 26, 2003 Rapporter Share Skrevet April 26, 2003 Originally posted by boXer Er det en Nismo 400R eller en etterlikning? (med tanke på nismo 400r front og 400r dekorene) Fet bil :) Ja det er en kollega til søskebarnet mitt som har hatt den. ( de jobbe i Nismo i Japan ) Til Kas: Sorry jeg har glemt hva du trenge. Kan du ikke sende en mail til meg om hva du trenge igjen. skal få gode pris på det ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FK_Bimmer Skrevet April 26, 2003 Rapporter Share Skrevet April 26, 2003 ( de jobbe i Nismo i Japan ) er det du som er han japsen i den svarte 320'en me gullfelger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FK_Bimmer Skrevet April 26, 2003 Rapporter Share Skrevet April 26, 2003 en ting til dere må SERIØST få orden på internett siden deres ser/funker jo som om mor-mor hadde vært online i 2 minutter! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Topstyling Skrevet April 26, 2003 Rapporter Share Skrevet April 26, 2003 Hmmmm..... Jeg hadde en 320i med turbo med gullfelger ja.Men jeg har aldri vært på japse treff med den. Var den med en gul gragendekor på siden? Hvis det er den så var den min. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Topstyling Skrevet April 26, 2003 Rapporter Share Skrevet April 26, 2003 Originally posted by KERSHER en ting til dere må SERIØST få orden på internett siden deres ser/funker jo som om mor-mor hadde vært online i 2 minutter! Sorry. Han designer har vært syk i det siste. Håper den blir klar om ikke så lenge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg