Velibra Skrevet Desember 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 Har starta på eit meget spesielt prosjekt..en opel vectra me calibra front. Starta med att min kvinnelige sjofør kjørte i grøfta og velta calibraen min :eek: å da kom eg over en billi vectra,som eg måtte finne på noe spesielt og stili for billi penge da eg ikkje hadde kasko på calibraen..så begynte med å sette i calibra motoren (c20xe) med cosworth topp :usa: Men fant ut att det var ikkje nok,måtte ha meir calibra i den.Så starta med og sjere av framm sjermane i forkant av hjulbuen og tilpassa fremste delen av calibra sjermene og sveisa dei inni vectra sjermane. Og moterte calibra panseret som eg i seinare tid har fjernet emblem,og sparklett inn "badloock list" .Også montert calibra lykter . Bilen har kvit org.farge men blir forhåpentlivis lakkert mørke blå met før hjul, for tiden driver eg og moterer full riegerstyling,gtb frontspoiler i calibra front fangeren,standar rieger side sjørt og gtb hekk sjørt med dtm lepper rundt hele veien. prosjektere også med en dtm potte på hver side bak... Håper det skall bli en veldi fin og spesiell bil me en veldi pen blå farge og kvite ditaljer,sorte ruter og kvite klistermerke rudt om,som foreksempel rieger reklame osv. på side sjørt. Interiør delen har eg ikkje kåmt så langt,men har bytta ut de blå orginale vectra interiøre med sort vandli stoff calibra seter,men skall etterkvart få taki calibra skinn interiør,men tar det etter vært..har ikkje nåke hast på interiøre,har store plana om eit enormt anlegg,når en fyrst skall bygge en spesiell bil må man jo ha eit sikkeli anlegg :eddie har ikkje så masse bilder nå,men skall få lagt ut etterkvart. [/img] [/img] [/img] [/img] Siter 02 Vw Golf TDI4-Motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet Desember 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 Kult, ser ut som du er godt igang. Men gidde du og trykke enter litt oftere. Blir lettere å lese da. :thumb Lykke til videre. (blir bra dette) Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Desember 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 Det her ser ut til å være en Opel tråd jeg faktisk gidder å følge med på. Lykke til. Det her ser ut som om kan bli veldig bra :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Velibra Skrevet Desember 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 Takktakk.. har holdt på med den siden midten av sommeren,men vill gjærne prøve å få den ferdi før jul.. Om noen har,eller veit om noken som har en rotex,ess,samma ka merke egentli, billi tilsalgs er eg svært interisert...skall sette komp på den men må ha en billi komp til å bjønde med for å teste ut,aldri montert komp før. Så tar gjerne imot tips og trix :) Siter 02 Vw Golf TDI4-Motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Desember 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 Tøft prosjekt!:) Har faktisk aldri sett vectra med calibra front før :peace: Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Desember 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 siden du ikke hadde råd til å kjøpe en anna calibra, regner jeg med at du fikk erstatta bilen i natura? kiddie happyhappy Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Velibra Skrevet Desember 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 Meget spesiell bil ja :) nei,gjore nok ikkje det..heldivis :P Siter 02 Vw Golf TDI4-Motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-dude Skrevet Desember 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 Dette likte jeg, håper bilen blir fet :D *dakar calibra* :drive2 flere bilder, elsker bilder :spin Siter Lyst på en 318/320i coupe jeg. 92-94, jess, da kjører vi for den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Desember 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 Ser jo veldig bra ut det her! Tøft prosjekt. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Velibra Skrevet Desember 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 jeppjepp...skall få ut meir bilder,er på besøk hos dama no,har ikkje så masse bilder her,men skall få lagt ut meir når eg kommer hjem;) Siter 02 Vw Golf TDI4-Motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Desember 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 Samme dama som taka calien? Si tusen takk fra alle oss på bilforumet for et spennende prosjekt!:D Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Velibra Skrevet Desember 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 nei,hehe..ho snakka eg ikkje med lenger...sikkeli dame no=) med egen bil: Wv Vento 92mod. rød me sota rute og baklykter,vr6 front og senka 80/60 :) men ho mangler grøftelys/blinklys i front fangeren,noen som har noe brukt? Siter 02 Vw Golf TDI4-Motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Velibra Skrevet Desember 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 Kult, ser ut som du er godt igang. Men gidde du og trykke enter litt oftere. Blir lettere å lese da. :thumb Lykke til videre. (blir bra dette) lilla golf? eg og hadde en slik en som eg sku ha til arbeidsbil no under velibra prosjekte,men fekk vannplaning og taka den og :( har du bilde av den? Siter 02 Vw Golf TDI4-Motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cereal Skrevet Desember 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 plana om kompressor også ja, kan vel kanskje bli bra det då.. Siter 98- Subaru Impreza GT x - 95- Volvo 850 T5 x - 87- VW Golf Gti 1,8 16v x - 92- Honda Civic HB 1.5Lsi x - 85- VW Golf Gti 1,8 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Velibra Skrevet Desember 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 plana om kompressor også ja, kan vel kanskje bli bra det då.. jepp,har plan om det ja..ikkje nåke slikt svært,berre san 50-100hk meir..egentli mest ute etter lyden :) Siter 02 Vw Golf TDI4-Motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg