polo duden Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 flott dil det der. såg ikkje så bra ut da du hentet den, men den er blitt veldig fin Siter kjør hardt kjør stil kjør POLO med eit smil http://www.bergen-gatebilklubb.com/Joomla/index.php?option=com_smf&Itemid=31&topic=33.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kentukky Skrevet August 8, 2007 Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 bare nappe de ut:P gjorde det jeg, å satt inn nye klare blinkers;( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ballemann Skrevet August 9, 2007 Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 husker du felga jeg kjøpte av deg simba, nå har jeg endelig lakkert midten og polert de :D biln din blir bedre å bedre :D Siter 85mod toyota lc lj70 33" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet August 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 husker du felga jeg kjøpte av deg simba, nå har jeg endelig lakkert midten og polert de :D biln din blir bedre å bedre :D sleng ut bilder da mann:D :hello: Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ballemann Skrevet September 19, 2007 Rapporter Share Skrevet September 19, 2007 har ikke noe kamera :P men ble litt stili faktisk :D Siter 85mod toyota lc lj70 33" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet November 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 poloen er solgt og har tjenestegjort i ca 5 år hos meg..vil savne den:( Til anledningen så har jeg ribbet den litt.. felger, frontfanger, bakfanger, subkasse (10") og skal prøve å ribbe ut luftfilter å slikt i motorrommet idag ..alt det er til salgs..felger er satt av til en her inne allerede... Om noen har orginale felger/m sommerdekk så setter jeg pris på det:) bilder av delene: ta kontakt! Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg