sparky Skrevet November 30, 2005 Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 Fikk vite her om dagen at tannstangkrysset tror det var det det het uansett det krysset/leddet som sitter på rattstammen som går ned til styringen er gåent har noe så hinsides slark i styringen! men det eg lurte på var: går det ann og bare skifte det krysset eller må eg skifte hele rattstammen?? noen som vet hva denne fornøyelsen koster?? og hvor eg får tak i dette??? uten og gå til møller hater de folka på møller i bergen hinsides dyr er de og!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
banybakke Skrevet November 30, 2005 Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 Det krysset kan du bytte. trenger ikke bytte rattstamma. Tror du må til Møller likevel for å kjøpe det krysset. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet Desember 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 Hvilken modell er det du har da? Forskjell på de leddene fra servo og ikke servo.. Har 2 stk liggende tror jeg.. Trenger som sagt bare skifte det leddet.. Sitter på tagger og strammes med en 6mm bolt i begge ender.. (nederst på rattstammen og på tannstaget) Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sparky Skrevet Desember 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 Hvilken modell er det du har da? Forskjell på de leddene fra servo og ikke servo.. Har 2 stk liggende tror jeg.. Trenger som sagt bare skifte det leddet.. Sitter på tagger og strammes med en 6mm bolt i begge ender.. (nederst på rattstammen og på tannstaget) Har uten servo 1,8GL 1987mod! Hørte med audisenteret i går og de skulle ha 2395,- for det krysset huff! skal ta og se om eg kan se om og finne en gammel golf eg kan plukke det fra! vist ingen har et eg kunne ha kjøp til en billig penge då??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 Har uten servo 1,8GL 1987mod! Hørte med audisenteret i går og de skulle ha 2395,- for det krysset huff! skal ta og se om eg kan se om og finne en gammel golf eg kan plukke det fra! vist ingen har et eg kunne ha kjøp til en billig penge då??? Har da nevnt jeg har 2 stk liggende.. ;) 400 kr + frakt.. Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 vent til i mårra eller fredag så har eg sikkert:) Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sparky Skrevet Desember 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 vent til i mårra eller fredag så har eg sikkert:) sendte deg en pm! vist du har det krysset så er eg interresert! ser du bor på samme øyen som meg derfor er det litt enklere isteden for og begynne med post og få sendt en liten del tvers over landet eller noe liknende!!!bare lurer hvor mye skal du ha for et vist du har då riktig nok???? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg