LLH Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 hvis cd spilleren har aux inngang. kan man ikke bare kjøpe en rca til jack og plugge i? får ikke styrt mp3 spilleren med cd spilleren da men. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf IV driver Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 Har spilleren din CD-skifterstyring, finnes det som regel en AUX-overgang, enten fra produsenten selv eller ettermarkedet, som plugges inn isteden for en CD-skifter. Dermed velger du inngang som om du skulle startet CD-skifteren, og får hørt musikk med fullt frekvensområde. Lydkvaliteten med en FM-sender eller -modulator blir blant annet begrenset av frekvensområdet på Fm i bilstereoen din som aldri blir bedre enn 50-15000 Hz. Slenger meg på i denne tråden da er snakk om noe jeg selv er ute etter.. Vet du, Transmedia, eller noen andre om det finnes slik CD-skifter overgang fra ettermarkedet til min Panasonic CQ-C1400n)) Grunnen til at jeg spør om ettermarkedet er pga at Panasonic selv ikke lager dette :( Siter - 06 Mod Audi A3 Sportback "Focal-Audi'n" x 98 Mod VW Golf IV (solgt) Stor takk til Anders Fleischer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 som transmedia allrede nevnte er den "begrensede" båndbredde på ca 50-15000Hz som FM båndet gir, i tilleg dynamikken blir også redusert, selv om det er snakk om mp3 musikk så vil du merke STOR forkjell... så, enig med transmedia, bruk AUX innganger folkens, er det noe dere ikke kan få kjøpt ferdig så si ifra så kan jeg lage det isteden. lagde mye sånt før en gang i 90 tallet... :crazysant Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg