totte88 Skrevet November 30, 2005 Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 hei, jeg vurdere å kjøpe meg en sierra cosworth... er det noe jeg bør vite om disse bilene, tenker da på negativt! noen sier at man må skru HELE tiden..stemmer dette eller? Siter mvh tor anders aune (240 turbo 90 mod) http://www.bilforumet.no/200-serien/220654-informasjonstr-d-240-turbo-bygges-bildetung-tr-d.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nemo11 Skrevet November 30, 2005 Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 hei, jeg vurdere å kjøpe meg en sierra cosworth... er det noe jeg bør vite om disse bilene, tenker da på negativt! noen sier at man må skru HELE tiden..stemmer dette eller? Du må skru hele tiden på alle slags biler om du ikke gjør jobben skikkelig med en gang. yodude Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet Desember 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 Sliten turbo, sliten topp. Se etter diverse farger på eksos, trykk i kjølevann, olje i kjølevann og omvendt. Hør etter tikking, skjørtebank. Litt tikking på kald motor er normalt. Slitne foringer, spesiellt foran. Kast i bremseskiver. Rust, hjulbuer bak, overgang mellom kanal/hjulbuer. Generelt i bakpart. Sliten synk på 2. og 3. Dårlige mellomakselkryss. En dårlig bil må du skru mye på, en god bil må du skru lite på. Mye er også opp til hvordan du behandler den. Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg