Gå til innhold

DCN er død?

Ranger emnet


mazdafun

Anbefalte innlegg

ja må få noe mere oppdateringer der synes jeg..

 

 

mulig dcn kan prøve og få no drifting her ettervært http://www.varden.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20051124/NYHET/111240115&SearchID=73227528650046

Mercedes w210 stv avantgarde

Mercedes 2004 vito

Nissan 200sx s13 "drift bilen"

Passat 2001 svt 4motion 2.5 v6 TDI Solgt/Bmw e36 320 cupe Solgt/vw Golf 3 GTI Solgt/Bmw e36 318is sedan Solgt/Passat 1999 stv 1.9TDI Solgt/Mercedes w210 230 Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinter, lite penger, én mann.... Det er grenser for hva man får til.... Skal innrømme at en websideoppdatering kunne han klart da ;)

 

Skal lage nye sider snart med et forum etc slik at vi kan få litt bedre kommunikasjon oss i mellom. Men hittil har det vært såpass få aktive at de fleste holder kontakt privat.

 

Når det gjelder de formelle tingene så er de lagt litt på is frem til vi får nok utøvere til at det er noen vits. Målet vårt er å få flest mulig til å drifte, og da er det egentlig best å la ting være som de er. Nå kan man kjøpe en billig bil i utlandet og stille på banetreff med rødskilter. Mer blest rundt sporten og klubben kan i så måte virke mot sin hensikt ved at vi får strengere regler og krav å forholde oss til, noe vi egentlig ikke ønsker helt enda. Så vi rekrutterer heller ved å fange opp de som er på treff og inkludere de i miljøet...

_________________

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres lurt ut FSR. For min del er jeg veldig gjerne med å kjøre sidelengs, fortrinnsvis på is og snø (pga budsjettet), og vet at jeg ikke har tid/råd/anledning til å styre og ordne med lisenser, vognlisenser osv osv... :)

- 92 BMW 318iS

- 86 Sierra iS - "SR5000" -prosjekttråd her 4sale

- 86 Sierra iS - prosjekt?

- 98 323i Coupe banebil

- 83/87 Audi 200 TQA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår