Gå til innhold

He-he.....gjett hvem ? på Våler

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Originally posted by Loppa

Fant et lite bilde av en kjent bil (og sjåfør:)

 

 

haha du har garantert den feteste tittelen... i' en fotoboks nær deg' .. du ble vel temmlig kjent på japse treffet og... sån litt på kveldinga... hørte noen stygge rykter...:)

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

O..takk :)

 

Joda, fikk vel laget et lite "show" for ris-gutta iaf. Det var jo litt daft der akkuart når vi kom på besøk så vi måtte showe og lage litt Audi-ringer på asfalten der;)

 

:cool:

 

Jammen ble vi ikke P4-kjendiser på hjemturen også;)

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by marius

haha jo.....! de hadde sett noe styg gkjøring fra noe helikopter visst... men det var sikkert ikke dere alikavel... ;)

 

var visste noe med ringer men...

 

jappse gutta lurte på om ådi hang sammen enda :)

 

Seff hengern sammen....er jo Audi :D Vogna er god som gull den, bare disse teite dekkene som blir utslitt støtt.......fatter ikke det.

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle nevne at jeg har denne "burne m/full sving og revers" kjøringa på video.Bør det legges ut for offentligheten, Loppa? heyyou

 

Trodde automatgirolja skulle sprute da du reiv den fra revers til drive uten å lette på gassen! yodude

Haakon O.

 

90 Eunos Cosmo 20B Type-S

88 Mitsu Colt dB-edition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by The Mazta'

Tenkte jeg skulle nevne at jeg har denne "burne m/full sving og revers" kjøringa på video.Bør det legges ut for offentligheten, Loppa? heyyou

 

Trodde automatgirolja skulle sprute da du reiv den fra revers til drive uten å lette på gassen! yodude

 

Audi ringene:) Så det var du som stod der og fektet med kameraet? Ble det no' særlig å se på da? Fikk du hele seansen eller?

 

He-he, slapp nok litt opp skjønner du;) det kommer et lite smell i potta da, kanskje det du hørte eller .no? Men Audien tåler nok det meste:D

 

Om ikke reg.nr stikker særlig frem så er det bare å "fyre opp".

 

*pr.kåt jeg?*

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, tok vel litt i der, hørte at du slapp gassen. Men det er nå et eller annet inni kassa så må skifte retning i løpet av sann circa 0,2 sekunder, men hvis det går bra, så går det jo bra. :D

 

Det var ikke jeg som filmet der og da, men Frank Ove fra Mazdafun. Det var vel den andre seansen han fikk med på film. Jeg er en av de to personone som sto der du begynte for andre gangen, etter kompisen min (med stort hell) prøvde å lage tegnspråk-tegnet for "ta en burnout til". Var jo show det da!

Haakon O.

 

90 Eunos Cosmo 20B Type-S

88 Mitsu Colt dB-edition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by The Mazta'

Hehe, tok vel litt i der, hørte at du slapp gassen. Men det er nå et eller annet inni kassa så må skifte retning i løpet av sann circa 0,2 sekunder, men hvis det går bra, så går det jo bra. :D

 

Det var ikke jeg som filmet der og da, men Frank Ove fra Mazdafun. Det var vel den andre seansen han fikk med på film. Jeg er en av de to personone som sto der du begynte for andre gangen, etter kompisen min (med stort hell) prøvde å lage tegnspråk-tegnet for "ta en burnout til". Var jo show det da!

 

Hei du!

Jeg tror jeg var borte å snakka med dere mazda gutter når dere sto med bannern deres! Jeg som hadde stygg gul refleks vest på VAG dagen og snakka om Rx7 ;)

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Import Tuning

Jeg ble forbi kjørt av en Audi cab etter Espa.. jeg har ikke sett makan til tanke løs Idiot kjøring.. synnes dere det er tøfft å kjøre sånn??? holdt på å drepe noe uskyldige 3 ganger på 1 kilometer...

 

jeg ble også forbi kjørt av han! jeg så han hadde en stor afro? var det samme fyren?

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Import Tuning

Jeg ble forbi kjørt av en Audi cab etter Espa.. jeg har ikke sett makan til tanke løs Idiot kjøring.. synnes dere det er tøfft å kjøre sånn??? holdt på å drepe noe uskyldige 3 ganger på 1 kilometer...

 

 

Skulle ikke tilfeldigvis vært på "Bilist 2000" forumet vel ? Med sånn fint bil-hjertemerke som avatar?

 

:D

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår