eflak Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 Ja noen som har peil her, må ta av frontspileren. Hvor begynner man, må lyktene ut først osv osv ?? Takker for svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goLd^- Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 har ikke skrudd a4 før, men audi 80 kjørte min bil opp på bukken, tok av dekselet under motorrommet. da dette var av tok jeg ut motorvarmer'n og dekslene i frontfangeren(lettere å komme fram inni der da) når du har gjort det får du ett lite overblikk over hva som må til for å få av fangren. jeg måtte skru ut 2 bolter, klippe av festene til skvettlappene, og ta den av noe klips lignendes greier på begge sider... mulig det er lettere/vanskeligere på en a4, men regner med det er noe av det samme ^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet November 30, 2005 Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 jeg har svart på en tråd anngående dette på Teknisk. Var en som lurte på det samme. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg