Stig-Arne Skrevet November 9, 2006 Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 Er en del av sjarmen med lastebiler at det går tregt.. og at girkassen er to tomannshåndert når den er kald. Men da er det veldig artig å sette seg bak rattet i en Volvo FH 16 660 Ishift :) Kontrastene er mildt sagt store. Dette er skikkelig gamledager.. ja :p Og det man også skal huske på, er at når F10/F12 serien kom, så var den revolusjonerende med sin hele frontrute, og ikke minst når Globetrotter hytta kom.. Var ingenting som kunne måle seg i mot de bilene i det europeiske markedet. Putter inn ett bilde av oljesemien vår, med en FH 12 500 -04 modell forran :) Siter [/] Volvo V50 1.6 D Addition - Selges [x] Volvo 440 89- 1,7i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-Cell Skrevet November 14, 2006 Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 siste advarsel nå... BARE bilder i denne tråden... neste gang slettes tråden Siter Naf ungdoms kontakt avd. Narvik og Omegn OPC Driver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet November 21, 2006 Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 en kolega av meg som var litt uheldig i går:( (han var vikar) bilen som ligger i grøfta er en volvo FL220 komprimatorbil års mod er eg usikker på. kranbilen som står baka i er en 2006 mod volvo FH 16 trur eg 4 aksla Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V8gazza Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 Her er noen av volvo bildene jeg har tatt. er bare en brøkdel da. Er ny her så bare si ifra hvis jeg gjør noe feil. Siter V8 SCANIA V8 V8 S-U-P-E-R V8 Swedish Heartbeat Lærte å krabbe, lærte å gå, lærte og like SCANIA med V8 å http://truckstop.diskusjonsforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sunflyer Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Dette er min bil, men jeg har fått ny nå :) Siter www.glassfiberforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnalf Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Dette er min bil, men jeg har fått ny nå :) Kjører for Gustavsen? Vet hvem Fredrik er da eller (lærling)? Hehe :D Tror han kjører den derre "Flattaka faen" som dere kaller`n. En annen kamerat av meg begynner som lærling hos dere i januar også :) Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Klarer dere ikke å lese hva X-Cell skriver?! Skal dere skravle får dere ta en truckstop på veikroa, finne frem irc eller msn. Dette er fortsatt en bildetråd, ikke et symøte. Og da skal det KUN postes bilder. Har slettet enda 28 innlegg etter at X-Cell påpekte dette. Nå er også jeg obs på dette, og neste gang ryker både tråden og brukern. Slemme barn og trailersjåfører får juleferie :jail av meg :sombrero: Dere trenger ikke takke meg. :w00t :hide Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V8gazza Skrevet Desember 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2006 Synes da det må være lov og diskutere litt her og . hvis ikke så får dere melde dere inn på truckstop.diskusjonsforum.no der er det bare Lastebil og det er lov og si noe annet enn et bilde. hva er vitsen med et forum hvis enn ikke kan prate om bilder og slikt kan jo det i biltrådene. så!! hva er problemet??? Siter V8 SCANIA V8 V8 S-U-P-E-R V8 Swedish Heartbeat Lærte å krabbe, lærte å gå, lærte og like SCANIA med V8 å http://truckstop.diskusjonsforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 V8gazza: Her kan dere diskutere så mye dere bare orker, men ikke i akkurat denne tråden. Folk som åpner denne tråden ønsker å se dødsrå lastebiler, ikke lese flere hundre svadainnlegg om hvem som kjørte for Lasses Lastebil eller at yndlingsundulaten til tante Olga på toten daua i fjor vår. Er det et spesifikt bilde eller en spesiell bil du føler for å prate om er det ikke verre enn at du kopierer bildelinken og lager en ny tråd om temaet. Det kryr ikke akkurat av tråder i lastebilforumet. Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maggvaardal Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 liker ikke volvo lastebiler, men den lapin kulta bilen var sjef! beste ølet jeg har smakt! Her er en VOLVO !! Siter Dæ så går ront, går sont! Kadett-C - flerårsprosjekt kadett-C - 77mod selges i deler Ascona C - stygg som få, bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_Rune Skrevet Desember 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2006 Her er er pen Volvo trekker: og her en god gammel en: Detta er bilda jeg tok under Volvo treffet i Heidal i sommer:) Siter -2001 Volvo S60 2,0L Turbo -1991 Volvo 940 (Solgt) Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg