HOFSOE Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Denne sto på festplassen i Bergen Søndag og Mandag. Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig-Arne Skrevet Juni 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 Kan jo prøve å få litt liv i denne tråden igjen. Legger ut ett bilde av utstyret jeg bruker daglig. Bilen er en Vovlo FH 520 6x2 med Ishift :) Ikke helt ferdig ennå, mangler litt skap og deksler og lys på den, men pen blir den :) Siter [/] Volvo V50 1.6 D Addition - Selges [x] Volvo 440 89- 1,7i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corvette_ Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 Noen av bilene jeg har kjørt i firmaet jeg jobba i før: 95 FH12 380 98 FH12 380 00 FH12 420 97 FH16 470 Leiebil fra NLU som jeg kjørte mens den forrige bilen blei omlakkert: Volvo FH12 460 med pusher Siter 04 Volvo S80 D5 10 Volvo FH 540 6*2 Idrett Lukter svette, Sport lukter bensin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnalf Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Slik ser bilene jeg begynner å kjøre som lærling for Posten ut nå :) Og her er bilen pappa er fast sjåfør på for Statnett Transport. Ikke helt Volvo, men hadde det ikke vært for at Mercedes var de eneste som klarte å levere drivverk som holdt i forhold til kreftene, hadde det nok vært en Volvo..hehe. Actros 8x8 Her er noen bilder fra den siste store jobben nede i Tallin, Estland! :) Totalvekt ca 450 tonn Den lille bensindrevne lastebilen som kjørte og løfta kablene kræsja forøvrig inn i hengeren så sparklet spruta! :D Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig-Arne Skrevet Juni 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 Legger ut ett oppdatert bilde :) Ny bil, kjørt vel 5000 km, og hengeren er også ny.. :) Siter [/] Volvo V50 1.6 D Addition - Selges [x] Volvo 440 89- 1,7i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnalf Skrevet Juni 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 huff jeg har også hvert lærling i posten. jeg føler med deg.... får håpe dem har skjerpa seg litt... var riktignok på transportsenteret i oslo da... litt av en folkefest når faren din kommer til byen gitt.. har sett den bilen i aksjon på nexans i halden flere ganger, kanke si no annet enn at det er ett imponerende syn(til mercedes å være riktignok.. hehe) men faunen var vel i en helt annen klasse ;) Jasså? Var det ikke noe ålreit? :P Begynner på Borgeskogen jeg da. Faun`en var skikkelige saker ja, hehe. Mener det satt en 22 eller 23 liters Cummins Diesel i den. Kunne stappe hele hodet inn i potta på den. Var saker det, og var nok enda mer saker da den var ny på 60 tallet :D Men den begynte å bli sliten nå, fortjente å gå av med pensjon :) Men det tok tid før det kom noen som klarte å matche den, hehe. Får nesten slenge ut bilde av den og da, "diesellokomotivet" :) : Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skripis Skrevet Juli 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 Skal vi spore over på det tråden egentlig handler om snart? Ok. Her er bilen jeg fikk ny og kjørte i 3 måneder før de fant ut av at jeg kunne brukes som trafikkmegler på kontoret....er ikke moro å reise fra ny bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Insolved04 Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 Kan jo slenge inn bilde av bilen min da.. Den er ikke mye å se på, men :) Påbygg og henger er Trailer Bygg 2002 med dører på begge sider. Bakovertipp.. Er glad i bilen jeg :) Siter `00 Volvo V70 R AWD CE lappen tilbake igjen!! Takker fylkeslegen for å vise vett! :D Scania 164 580 VolvoForum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnalf Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 pen stykk FH16 ;) Har du solgt S70`n forresten? *lystpå* Vet ikke om noen som er int. i en Audi TDI som er passet på? :P Så kan jeg kjøpe din! :D Hehe Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_Rune Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Kan jo slenge inn bilde av bilen min da.. Den er ikke mye å se på, men :) Påbygg og henger er Trailer Bygg 2002 med dører på begge sider. Bakovertipp.. Er glad i bilen jeg :) Det skjønne æ godt! at du e gla i bila der. den va ikke dum :D Siter -2001 Volvo S60 2,0L Turbo -1991 Volvo 940 (Solgt) Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoFH12 Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Kan legge ut ett større bilde av min. Litt dårlig bilde men. Siter Sommertreff Crew Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig-Arne Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 Kan legge ut ett større bilde av min. Litt dårlig bilde men. Hvor er din da? Her kommer ett bilde av en 2005 modell Volvo FH 12 500 6x2 manuell kasse. Stoppet på Dovrefjell for en liten pust i bakken :) Siter [/] Volvo V50 1.6 D Addition - Selges [x] Volvo 440 89- 1,7i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MissLilleUlv Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 Får vel legge ut et bilde av den nye FH16 660'en som står utenfor jobben da ;D har ett til, men det ble litt uskarpt... mobil kamera... Siter '91 300ZX VG30DETT * [x] '96 Maxima VQ30DE - Mafiatralla! * [x] '88 BMW 730 * [x] '95 Maxima VQ30DE [x] '88 Laurel RD28 * [x] '85 Laurel L24 * [x] '87 Laurel RD28 * [x] '95 Maxima VQ20DE [x] '88 Sunny GTI * [x] '87 Laurel L24 * [x] '90 Stealth80 Ulvehulen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoFH12 Skrevet September 25, 2006 Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 Hvor er din da? Her kommer ett bilde av en 2005 modell Volvo FH 12 500 6x2 manuell kasse. Stoppet på Dovrefjell for en liten pust i bakken :) Prøver på nytt skal få tatt noen nye bilda. Fått mer reklame på skapet på bilen og ny tilsvarende reklame på hengeren Siter Sommertreff Crew Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg