Figgi Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 Nå trenger jeg deres hjelp : her er et bilde som viser et foreløpig resultat av min dårlige mod. gi meg gjerne en kommentar eller to. noe bra, noe dårlig, endringer? tror felgene skal endres, men til hvilke....noen forslag fra dere der ute? happyhappy Dette har jeg gjort: effektanlegg, nos merke, usa broken flag vinyl, GT merke, noen bling bling felger, sort vindu tint, hvitt/lysgrått panser, røde lykter framme og senking damndamn :cocain: damndamn Org: Mod: Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 Vær litt mer nøye når du schwupper deg rundt i hjulbuene for senking ;) Ellers fin mod, men, fremhjulet ser litt ovalt ut =S Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet November 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 Vær litt mer nøye når du schwupper deg rundt i hjulbuene for senking ;)Ellers fin mod, men, fremhjulet ser litt ovalt ut =S hehe ser det nå.....uppsann. en liten :bump in the road Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Edvin Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 mmm framlykta ble litt rar:) Og Nos merke ser hvertfall for meg litt dårlig ut? men for all del en fin bil:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 Prøve og lage en mer areodynamisk front kanskje? =) Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet November 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 Prøve og lage en mer areodynamisk front kanskje? =) DU, eg kan ingenting på photoshop. nættopp lært meg og senk bila. men det kan jo ikke du veta........ : happyhappy vel, alt eg kan e copy/paste felga, senk og tint ruten. kan ikke skift farge på bilan, lag karbonting, sett på styling og få samme fagre, osv, osv, osv. lista kan bi MYE lenger. :eek: Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Musti Skrevet November 30, 2005 Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 Denne Ford Mustang GT (original) er en drit stygg bil !!! Ble litt bedre, men ikke bra. Dårlig klipping på hjulbuene. Fjern NOS logon !! Siter Porsche er best !!!!!!! Beste Porsche: Carrera GT !!!! Gran Turismo 4 Game Status: 100 % !!, 279 biler, ca 3,190,000 Cr. ca 36,600 A-spec pts. http://www.mustiracing.tk, http://www.freewebs.com/mustiracing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet November 30, 2005 Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 ja, enig med Musti, Fjern nos logoen! =) så ikke bra ut! Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg