Bilskalle Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 Vurderer å bestille gule koni dempere fra koed. Men først vil jeg høre om noen har noen erfaringer. Greia med dette er jo å få bilen stivere. Har H&R fjører nå, og orginale dempere.. ikke stivt nok :P Hvordan blir det så med disse demperne? Mye stivere? De er jo også justerbare i hardhet.. Er det bare å justere på maks før montering da eller yodude eller er det dumt? -Krissa Siter Bil er livet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 Intressert i å vite dette jeg og, da vi har samme bil :) Siter [0]Bmw 320i -89 [X]Toyota Corolla -86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 har gule koni på bilen min.. og du må ikke skru på max hardhet med en gang.. da kan du ødlegge demperne.. dem må kjøres inn.. du skal kjøre dem inn på nesten det mykeste en stund.. så kan du skru opp et parr ganger.. men bak, kan du sette på ganske hardt med en gang.. jeg satte dem på max, med en gang på bilen min bak. og dem fugerer enda.. det er jo forran bilen tar i mot mest, så det er greit og være litt snill mot dem der.. og bilen blir ganske så mye stivere ja.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilskalle Skrevet November 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 Takk for svar! Men har jeg forstått det rett, så må man av med bakdempera for å justere, mens foran kan man bare vri på et eller annet? Det stemmer eller? -Krissa Siter Bil er livet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 det stemmer ja.. var derfor jeg tok på det strammeste bak med en gang.. gadd ikke og ta det opp igjen.. kjedelig jobb.. hehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solid Audio Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 Kjøp Bilstein sport dempere. De har bedre kvalitet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg