Gå til innhold

Calibra 93" - Stavern

Ranger emnet


soNiXx

Anbefalte innlegg

Noe som kanskje mange Calibrafolk har lurt på før, iallefall fra Vestfold!.

 

Naboen min, har en så si strøke Calibra. Jeg er ingen Opel fan, eller noe som helst tysk eller amerikansk. Smak og behag for og si det sånn, men denne Calibraen, er noe av det beste jeg har sett av Caliberaer!.. i Vestfold iallefall.

 

Han er Polsk, og bor hos Samboeren sin som er Norsk, her i Stavern. Bilen er en Rød Calibra, med Polske skilter, og et ukjent bodykit (aldri sett tildigere) , Aluvinge som er montert så pent som det kan bli , men ikke med noen vanlige "Skruefester" Ned i bagasjeroms lokket, men ned i 2 Hull, der det går stenger ned, som er festet under bagasjeromet. Gitter i frontleppa, Side inntakene og på Bakfangeren.Trekt om med sort stoff rundt alle kantene, RECARO Stoler, Ukjent hvordan turbo som er montert,

Trykkmålere ( og en haug andre målere ). Xenon lys, nye baklykter, 17" MOMO GT-R Felger, Ny radiator og Eksos (3,5")

 

Godt noen polakker får seg god utdannelse og jobber Hardt!. Jordbærplukkere har vi nok av!

 

Skal få knipset noen bilder av den før han setter den inn!.

Noen andre fra Vestfoldsdistriktet som har sett denne? yummy

- 04" VW Golf 5

x 98" Nissan N15 Almera

x 83" Audi 80 CL

x 89" VW Caravelle Coach

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men tar det så lang tid å ta et bilde a? syns denne posten har vært her ganske lenge jeg..

 

nei sier du det... do i sense a S C A M ? :aug:

 

aneglsmili

Mitt Prosjekt:

- Mercedes 190e w201 90"

"You should never underestimate the predictability of stupidity!"

Macgyver can build an airplane out of gum and paper clips, but Chuck Norris can kill him and take it.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår