Mombasa Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 Trenger litt tips om bagasjeluke som rister.... hva gjør man... utenom å sveise gjenn da.... Stramme opp noe? nye pakninger? Festa skiltet mitt med sikaflex det rister ikke lengre heldigvis! :P Siter Audi ftw! <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Johansen Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 den vil jo uansett riste, men.. du kan jo prøve å dempe den med asfaltatter. hjalp en del hos meg, men sliter fortsatt med ulyder jeg også siden jeg har noen løse deler i spoileren min som jeg ikke får ut, så det får jeg bare leve med :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 skrur på knotten på cd-spilleren, mot klokka ;) Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alcapaal Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 skrur på knotten på cd-spilleren, mot klokka ;) hehe. den var god du :) jeg løsna nå skruene på skiltet mitt, men er vel ikke noe smart i ditt tilfelle skjønner jeg happyhappy Siter 87 Mazda 626 * SPIKER * 93 Audi 80E 2,0 *KONDÆM * 98 VW Passat 1,8 *SOLGT * 91 Toyota MR2 2,0 *SOLGT * 99 Chrysler G Voyager * SPIKER * 07 Volvo V 50 *SOLGT * 07 Volvo V 70 * SOLGT * 01 Audi A 6 1,8 Turbo * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 BrownBread lyddemping er tingen ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg