Gå til innhold

Hvor mye kan jeg få for nye CV 6X9 ?

Ranger emnet

OpelFanatikeren

Anbefalte innlegg

Jeg har fått et sett med Cerwin Vega SS-6903 høyttalere for en jobb jeg gjorde også har jeg ikke plass til dem i bilen.

Disse er bare tatt ut av esken og testet, aldrig montert men midtkoppen på mellomtonen er trykket ned.

Hva er ny pris på et par slike, hvor mye er gei pris å ta for dem ?

"Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet ikke pris, men prøv forsiktig med støvsugeren på 'midtkoppen', burde ikke det funke?

Får se om jeg gidder å prøve på det, kan jo hende den blir verre.

Dette er jo kun en kosmetisk feil som ikke påvirker lyde.

Kan ikke finne disse i nettbutikker her i landet ?

"Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøpte meg sånne for ca 1 år siden, helt nye de å omtrent...hvertfall lite brukt...da gav jeg 300 for dem...solgte dem igjen for 250 forrige uke...så jeg tror iikke du får så mye mer enn det for de...de kostet forresten 998 kr nye på hifiklubben i 97(har katalogen).

dani

får ikke håpe det var store jobben du gjorde for de høytalerne..

90 Bmw 318is

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg har også et par med sånne og den ene mellomtonen er trykt ned med meg også.. Er ikke mulig å få den opp heller :mad: Membranen er så liten og stiv (titanium-ettellerannet) at isåfall må du ha en slags spesial-sugekopp/støvsuger :P Sendte også en mail til Hi-Fi Klubben og spurte, men de kunne ikke hjelpe meg :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider