OpelFanatikeren Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 Jeg har fått et sett med Cerwin Vega SS-6903 høyttalere for en jobb jeg gjorde også har jeg ikke plass til dem i bilen. Disse er bare tatt ut av esken og testet, aldrig montert men midtkoppen på mellomtonen er trykket ned. Hva er ny pris på et par slike, hvor mye er gei pris å ta for dem ? Siter "Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 vet ikke pris, men prøv forsiktig med støvsugeren på 'midtkoppen', burde ikke det funke? Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OpelFanatikeren Skrevet November 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 vet ikke pris, men prøv forsiktig med støvsugeren på 'midtkoppen', burde ikke det funke? Får se om jeg gidder å prøve på det, kan jo hende den blir verre. Dette er jo kun en kosmetisk feil som ikke påvirker lyde. Kan ikke finne disse i nettbutikker her i landet ? Siter "Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
reimers Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 disse er ganske gamle så du får sikkert ikke så mye for de.. synst å huske de utgikk fra sorimanget til cerwin rundt 2000 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dani Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 kjøpte meg sånne for ca 1 år siden, helt nye de å omtrent...hvertfall lite brukt...da gav jeg 300 for dem...solgte dem igjen for 250 forrige uke...så jeg tror iikke du får så mye mer enn det for de...de kostet forresten 998 kr nye på hifiklubben i 97(har katalogen). dani Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 kjøpte meg sånne for ca 1 år siden, helt nye de å omtrent...hvertfall lite brukt...da gav jeg 300 for dem...solgte dem igjen for 250 forrige uke...så jeg tror iikke du får så mye mer enn det for de...de kostet forresten 998 kr nye på hifiklubben i 97(har katalogen). dani får ikke håpe det var store jobben du gjorde for de høytalerne.. Siter 90 Bmw 318is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OpelFanatikeren Skrevet November 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 Var ikke store jobben. Men disse høyttalerene er ikke brukt så for meg er de gode som nye. Får se om jeg får trykt de ned i hattehylla på omegan, de er jo bedre enn originale. Siter "Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChR|S^_ Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 Hei. Jeg har også et par med sånne og den ene mellomtonen er trykt ned med meg også.. Er ikke mulig å få den opp heller :mad: Membranen er så liten og stiv (titanium-ettellerannet) at isåfall må du ha en slags spesial-sugekopp/støvsuger :P Sendte også en mail til Hi-Fi Klubben og spurte, men de kunne ikke hjelpe meg :( Siter Min Honda CRX '89 :) Bilstereoprosjektet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OpelFanatikeren Skrevet November 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 Fant frem 97 kattalogen fra hi-fi klubben nå og der sto dem ja yodude Men disse kan ikke være så gamle ? Esken er jo hel og pen samt at de er ubrukte. Blir disse fremdeles solgt i sverige tro ? Siter "Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg