Opelmaffian Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 astra g er penere på vectra a... eller hva syns du mister svartebaklys som ingen ser om du bremser....? Siter 05' VW Caddy 1,9TDI 99' Vectra 1.8i 16V STV 95' Vectra 2.0i 16V - Spiker 91' Vectra 1.8i 8V - Spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SphinX Skrevet Mai 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 Er bare en ting å sette finger på her..De bmw sideblink du har brukt burde byttes ut syns jeg.. Skulle hatt noen finere vite. De er ivertfall jææævlig stygge de blinklysene som står på nå, så skiftes ut skal de! Siter Opel Vectra C20LET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opelmaffian Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 skjedd no mer me bilen i det siste'a? hørt at mr SphinX er litt treg me update... :p Siter 05' VW Caddy 1,9TDI 99' Vectra 1.8i 16V STV 95' Vectra 2.0i 16V - Spiker 91' Vectra 1.8i 8V - Spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SphinX Skrevet Mai 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 skjedd no mer me bilen i det siste'a? hørt at mr SphinX er litt treg me update... :p hehe, ja er litt treg av meg :deng Skjer lite med bilen for tiden, den står å venter på at de på verkstedet skal få fingen ut å ta 4hjulskontroll, og skifte ett hjullager framme! Men driver å planlegger, og klargjør pcen som skal i, samt skikker om jeg finner noen kjekke subber osv, slik at jeg snart får startet på anleggsbyggingen! Skal bygge med sparkel osv for å få en fin finish.. Skal komme med oppdateringen så snart jeg får bilen min hjem, ta litt flere bilder å sånt, den er forhåpentlig hjemme på fredag :thumb Siter Opel Vectra C20LET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opelmaffian Skrevet Mai 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 med andre ord, bilen er hjemme nå??? hehe... legge ut bilder av anlegg bygginga da!!! Siter 05' VW Caddy 1,9TDI 99' Vectra 1.8i 16V STV 95' Vectra 2.0i 16V - Spiker 91' Vectra 1.8i 8V - Spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius1985 Skrevet Mai 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2010 En kamerat importerer biler fra Sveits og tyskland og selger motorene, men jeg kjøpte en hel bil av han :)Så dersom noen trenger motor/deler til Opel så er det bare å ta kontakt så fikser vi noe (Calibra/Vectra for det meste) Holder til like utenfor Stavanger! Så innlegget ditt ang at du har en kammerat som importerer biler ifra sveits og tyskland. Vet du om noen som har en 6 trinns kasse? Passer den på min Astra GSI 16v? Siter 96 Passat 35i 1,9 TDi 110hk 99 VW Passat 1,8T Variant (Solgt) 95 VW Golf 1,8 GL (solgt) 94 VW Golf 1,8 GL Variant (Solgt), 97 VW Vento 1,6 GL (Solgt) 93 VW Golf GTi (Solgt), 97 VW Golf 1.6GL (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg