Orion_RST Skrevet November 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 ja dt er nok litt mer arbeid en bare og finne en bakaksling..får da må jeg bygge tunnel og alt sånn..så da kjøper jeg nok heller en bakhjulstrekk som herje bil.. ja opeldug jeg fikk dette prosjekte av bror min..hvorfor stusser du på dt?? Siter vw golf 2 g60/gti16v turbo powered by porsche (prosjekt) Ford Orion RS Turbo (prosjekt) Ford Fiesta Xr2 (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orion_RST Skrevet November 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 her kommer det enda litt mer bilder gitt:D dette her er bilder ifra når pappa lakkerte inni dørkarmmer og i bagasje rommet og litt div:D har blitt litt finere understell på den nå el før..hehe:D Siter vw golf 2 g60/gti16v turbo powered by porsche (prosjekt) Ford Orion RS Turbo (prosjekt) Ford Fiesta Xr2 (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC_76 Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 hadde bare aldri gitt bort noe sånt gratis liksom.. er jo en del verdi i detta lell om det er en orion:P Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orion_RST Skrevet November 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 hadde bare aldri gitt bort noe sånt gratis liksom.. er jo en del verdi i detta lell om det er en orion:P nei det kan hende det at du ikke hadde gjort dt..men bror min var da så snill han..så sånn var det.. Siter vw golf 2 g60/gti16v turbo powered by porsche (prosjekt) Ford Orion RS Turbo (prosjekt) Ford Fiesta Xr2 (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orion_RST Skrevet November 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 her er en liten oppdatareing på ting jeg har kjøpt..her i forrige ukke sendte jeg en ordne ned til england på deler her er lista: 4 stk. innsug ventiler 4 stk. eksos ventiler stage 1 chipe rs turbo motor og girkasse fester(vibratek) ombyggningssett til skive brems bak. komplett bremserør sett bak. kile til cammen. high pressure olje pompe gasket front cover/pump housing. pakning på cammen foran pakning på olje pumpa vannpumpe olje slanger sett til helle motoren. coil ledning(blå) plugg kabel sett(blå) ventilløftere(anti pump) justerbart camdrev. cam sett(fast road) passe bra bestilling dette her gitt:D Siter vw golf 2 g60/gti16v turbo powered by porsche (prosjekt) Ford Orion RS Turbo (prosjekt) Ford Fiesta Xr2 (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orion_RST Skrevet Desember 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 her er dt lite aktivitet så blir vel sletten denne linken og kjem tilbake med ny når den er ferdig får vinteren Siter vw golf 2 g60/gti16v turbo powered by porsche (prosjekt) Ford Orion RS Turbo (prosjekt) Ford Fiesta Xr2 (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 kan hende folk følger med selv om ikke det er så mange som skriver kommentarer.. Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_1 Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Artig prosjekt!!!:) Men det blir ikke masse plastic fantastic sant? Når du først har litt motor i en litt sjelden bil så er det artig med litt sleeper!:D Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orion_RST Skrevet Desember 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 nei dt kan hende at dt er mange som følger med alikevel. nei dt blir bare framfanger,sideskjørt og bakfanger og en sånn vindussenker. mere fantastik blir dt ikke Siter vw golf 2 g60/gti16v turbo powered by porsche (prosjekt) Ford Orion RS Turbo (prosjekt) Ford Fiesta Xr2 (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orion_RST Skrevet Desember 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 hei..er det noen som har koblings skjema til motorlendingsnette på rs turbo?? og på ledningsnette inni bilen??hvis dt skrik ut:D Siter vw golf 2 g60/gti16v turbo powered by porsche (prosjekt) Ford Orion RS Turbo (prosjekt) Ford Fiesta Xr2 (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_1 Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 Prøv http://www.fastford.no Der er det mange RST folk!:) Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orion_RST Skrevet Desember 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 ja veit om den siden..er klubben til bror min og noen kamerater dt så...får vel legge inn et innlegg der også så kommer dt nok noen skjemaer etterhver. Siter vw golf 2 g60/gti16v turbo powered by porsche (prosjekt) Ford Orion RS Turbo (prosjekt) Ford Fiesta Xr2 (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Desember 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 hei orion :) Kjempeprosjekt! Dette blir gøyalt ja :D Ikke tenkt på å borre opp volumet litt? 1.8f.eks? Ser ut til at lakkereren (pappaen din?) har gjort en bra jobb... fornøyd selv? Tar han evnt. på seg litt småjobb på en opel? hihi Kolbu er plassen :D (eller ikke) Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orion_RST Skrevet Desember 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 hei orion :) Kjempeprosjekt! Dette blir gøyalt ja :DIkke tenkt på å borre opp volumet litt? 1.8f.eks? Ser ut til at lakkereren (pappaen din?) har gjort en bra jobb... fornøyd selv? Tar han evnt. på seg litt småjobb på en opel? hihi Kolbu er plassen :D (eller ikke) heey Perryzaphire:D tusen takk får dt:Dja dt håper jeg på at dt blir ja:D har tenk på den saken der ja..men blir gå i inn kjøp av ny motor utpå sommeren bare denne jeg har er ferdig:Dog bygge noe mye mer råere:Dså boster på denne det jeg har kjøpt og sånn den er nå så håper jeg på rundt 200hk el noe..så får vi se hva som skjer med neste motoren:D ja jeg er veldig fornøyd jeg:Dmen er ikke han som har lakkert utvendig men resten er hans verk:Ddet kan hende han gjør dt:D jupp jupp kolbu er plassen:D Siter vw golf 2 g60/gti16v turbo powered by porsche (prosjekt) Ford Orion RS Turbo (prosjekt) Ford Fiesta Xr2 (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Desember 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 Seriøst fett prosjekt. Får skikkelig kick til å gjøre noe nå as. Inspirasjon som bare F! Fet paintjob. Orion RST ja... Er det turbo orginalt da, siden det er T? Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg