Stianmh Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 Noen som kan hjelpe meg litt med viktig info om Ford E-350 Customline? Hva som er de typiske feil o.l. Bilen er fra 1994.. og har gått nesten 380.000 km.. Det er en 7.3 Liters V8 diesel på 185 Hk. Siter smil til verden, og verden gir deg en på tryne og lurer på hva FAEN du smiler av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GreenMile Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 Hvor mye effekt er det på den? volum? sylindere? Siter There's no replacement for displacement Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 er vel ikke så mye egentlig, har til nå funnet ut at løse toppdekselbolter, slitte stabstadforinger foran, overbremsing bak, opphengskuler er "standardfeil" på disse bilene. er hvertfall det jeg har funnet på min og som jeg vet andre har funnet på sine Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg