El_diablo Skrevet November 26, 2005 Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 Hatt innbrudd i bilen og idiotene tok spilleren min. Er derfor på jakt etter en ny. Hatt Pioneer for det meste og er meget fornøyd med det. Bilen står utsatt til så jeg vil ikke ha for dyrt, men vil ha litt lyd og kvalitet. Jeg var å så på noen pioneer spillere i dag. Fikk tilbud på en DEH-4700MP til 1790.-, en DEH-3700MP/3730MP til 1490,-. DEH-5700MP/5730MP til 2290,- og en DEH-P6700Mp til 2690,-. DEH-P6700Mp har noe som heter "Direct Sub Drive". Hva er det for noe? Hva av de er mest spiller for pengene? Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet November 26, 2005 Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 Hatt innbrudd i bilen og idiotene tok spilleren min. Er derfor på jakt etter en ny. Hatt Pioneer for det meste og er meget fornøyd med det. Bilen står utsatt til så jeg vil ikke ha for dyrt, men vil ha litt lyd og kvalitet. Jeg var å så på noen pioneer spillere i dag. Fikk tilbud på en DEH-4700MP til 1790.-, en DEH-3700MP/3730MP til 1490,-. DEH-5700MP/5730MP til 2290,- og en DEH-P6700Mp til 2690,-. DEH-P6700Mp har noe som heter "Direct Sub Drive". Hva er det for noe? Hva av de er mest spiller for pengene? Direct Sub Drive betyr at du kan koble en sub direkte på høytalerutgangen. (rear) Som også har delefilter for dette... Og den samme spilleren gir deg mest for pengene.... Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_diablo Skrevet November 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 Andre spillere å anbefale? i prisklasse opp til ca 2500.-? Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_diablo Skrevet November 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 Hva kan jeg gjøre for å forhindre at spilleren blir stjålet igjen? Det er jo litt dyrt med alarm. Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet November 26, 2005 Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 Du kan jo ta en titt på Fusion FCD-135Mp3S Denne har bl.a AUX inngang for f.eks Ipod, PC el.l. Kabel til AUX inngangen følger med i prisen på Kr 2395,- Den har: - 4 x 45 watts power output - AM/FM-MPX PLL tuner - CD / CD-R / CD-RW / MP3 compatible - Full detachable front panel - Neon blue LCD illumination - Green keypad illumination - Rotary encoder volume control - Front / Rear RCA line outputs - Auxiliary input - Electronic skip protection - RDS Radio - Bonus personal media player lead included Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_diablo Skrevet November 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 Hvordan er det f.esk med DAB? Er det noe å satse på nå? Eller bør jeg vente noen år til? Bilradiospesialisten har en JVC spiller til rett over 2k med DAB. Er den noe? Går det an å bruke noe annet enn orginal DAb tuner til Pioneer spillerene hvis en kjøper pioneer spiller? Den tuneren koster jo nesten 4k alene. Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mombasa Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 Ta av fronten når du parkerer? Dette funket ikke i broren min sin bil! Det stjal dem Cd-Spilleren knuste den uttafor bilen og stakk av med cd-en... rart hva folk finner på nå til dags.... Siter Audi ftw! <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_diablo Skrevet November 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 Fikk låne en helt grei clairon cd-spiller av en kompis. Så nå har jeg lyd. Tror jeg skal vente litt med å kjøpe ny spiller så lenge jeg bor der jeg bor nå. Skal bare bo der i 6 mnd til. Klarer meg uten mp3 en stund. Skal høre om jeg kan gjøre en deal med han. Byttehandel eller noe. Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg