_AndreasH_ Skrevet November 26, 2005 Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 På min B28E går der eit "rør" (ligner litt på det som stikker ut fra ein tørketrommel, berre at denne er hardere) fra luftfilter boksa og bak på eksosanlegget. Dette er vel for at motoren skal få varmluft. Er det noen fordel å kjøre med eller uten dette røret? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John-K Skrevet November 26, 2005 Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 Forvarmerslange.. Kjører uten min, selv under frost merker jeg ingen problemer :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr666 Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 mener å huske at forvarmerslangen er der for at det skal bli fortere hett i motor`n og da også kupeen, noe som oss volvogutta har mange som misunner oss for ;) Siter "kjør med vett, ligg bredt!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 har flekka det bort på min, så ufyselig stygt det sjoldet over manifolden! og jeg har INGEN(les: I N G E N) problemer med å få varmen i bilen fort! er snakk om minutter før den stiger på måleren! så bare flekk vekk! du kommer ikke til å savne.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_AndreasH_ Skrevet November 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 Skal ta den bort etter vinteren... "Endelig" kom snøen... Hehe... Har hørt med to andre, den eine meinte at eg kunne få problemer på vinteren fordi eit spjeld kunne fryse. Den andre meinte at eg ikkje måtte fjerne den fordi da kom eit spjeld seg ikkje til å lukke seg og "automat" choken kom ikkje til å skru seg av? Noen som veit? Blir ikkje før te våren den blir fjerna uansett. Men berre lurte på om det var noe særlig vits i å ha den der, eller om der var noen fordeler å fjerne den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoraaner Skrevet November 30, 2005 Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 er der for å forhindre at det forekommer is i forgasseren som kan føre til gassheng eller at motoren stopper. Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_AndreasH_ Skrevet Desember 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 Forgasser på ein B28E? Er vel innsprøytning. Men fungerer vel på samme måten opplegget? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pana Skrevet Desember 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 Forgasser på ein B28E? Er vel innsprøytning. Men fungerer vel på samme måten opplegget? Innsprøytning ja :) Siter 07 Nissan Pathfinder 2.5 LE AT IT-pack 65 Volvo Valp Feltvogn (laplander) B18 x 86 Volvo 765GLE, x Mercedes 280SE x91 Mercedes 300 SL Cab x Volvo 745GLE Selger: B28E kam (ny) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg