2maz Skrevet November 26, 2005 Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 Vurderer å bytte bilen min i en cab. Men lurer litt på hva folks erfaringer er med cab? Dette gjelder da en E36. Har sedan nå og er fosåvidt fornøyd med den. Men har lyst på litt forandring. Men er liksom ikke så mange biler som er intressent når jeg har hatt bmw :) Er og inne på tanken å style den jeg har nå til m3. og mest mulig cleane. Eller kjøpe meg en cossie:D Hva tanker gjør dere om dette? Jeg er veldig i tvil om jeg skal selge å kjøpe eller ha... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet November 26, 2005 Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 Har ikke cab, men eneste ulempen jeg har hørt er vel den at bakruta har en tendens til å bli stygg. Rett meg hvis jeg tar feil. Siter - 93 BMW E36 M3 aka Jondepon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M 4-life Skrevet November 26, 2005 Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 fordelen er at det er sinnsykt digg når sola står midt opp, blå himmel og 25 røde! ulempen er at vi bor i norge!! Siter -BMW 318i E30 2 dørs 1987 Apex40x40,Enzo cup 215/40x17",jamex,polk audio (zinnoberrot) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet November 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 Norge er ikke akkurat cab'ens land. Men problemer med lekkasje på e36 er det noe "alle" har? Er det en generelt kald bil når det ikke er sol og sommer? Tenker på isolering. Og at det er støyfullt det vet jeg :) For har sittet på med en. Koster det mer en det smaker eller er det verdt det. Vurderings sak, dette.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freeman Skrevet Desember 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 bakdel er også at veltebøylene spretter opp av og til under herjing:) Siter Mine Bilder ser dere her: http://www.bilforumet.no/showthread.php?p=1848081#post1848081 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet Desember 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 kjøpte selv en e36 cab nettopp. å jeg er kjempefornøyd med den. Den er helt tett også..har testa den med høytrykk... tåler snø også. men det tar litt tid å varme den opp når det er 10- ute...bakruta er bare plast så den blir fort slitt, men det er jo bare å skifte... Kan absolutt anbefale cab!! går bare å venter på sommeren nå : ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg