Gjest Trailer Skrevet November 26, 2005 Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 Jeg vet ikke om dette er spesielt til vectra eller om det rett og slett er et generelt problem. Jeg får altfor lite luft til subben, jeg merker at hvis jeg åpner bagasjerommet så gir subben mye mer lyd for seg, og den blir ikke like vrengt. Hvordan kan jeg løse problemet? Større/mindre subkasse? Større luftehull? noen andre måter å få mer luftgjennomtrengning i bagasjerommet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaisen Skrevet November 26, 2005 Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 Eneste tipset jeg kan gi er og borre hull i hatte hylla og montere bass refleks rør oppi der. Siter Honda Integra Type R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Trailer Skrevet November 26, 2005 Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 tenkte på det, men jeg vet ikke om det blir nok luft. :/ Får vel prøve, kan jo ikke bli verre :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stand-jo Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 Er akkurat sånn i min vectra også... Ett par bassrefleks rør i hatthylla skal visst funke bra... Foreløpig bruker jeg å ha armlenet og luka i baksetet åpent, det funker greit. Går også an å felle fram baksetene, men det er ikke så veldig praktisk igjen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kallas Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 Det kan være en fordel å kappe rørene, og kun la selve "konen" ligge på toppen, om dere skjønner, litt knotete:P Vet egentlig ikke hvorfor, men i de bilene som jeg har vært borte i så har dette fungert beste, bl.a i en Vectra A, samt i en VBolvo 240, som kan være ganske kronglete å få lyd i, hehe:D Men er bare å prøve m røren nede først, og hvis ikke dette funker noe bedre er d bare å kappe i vei, koste ikke så allverdens allikavel de rørene:D Siter Chuck Norris doesent sleep, he waits.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg