Odd-Helge Skrevet November 30, 2005 Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 trenger du hjelp erdet da bare å spørre stingah,bor da bare et steinkast unna...det er hvis du er en jævel å kaste stein det da:) Siter Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet November 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 Haha! Hvor bor du da? Jeg må først få den 2. forsterkeren. Regner med jeg har den iløpet av et par dager. Så får jeg høytalerne i morra. Og SÅ må jeg kjøpe kabler. Tror du bmc-senteret selger dette? Eller bør jeg stikke til han frank-karen? Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Helge Skrevet November 30, 2005 Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 BMC har sikkert kabelsett men jeg vil anbefale å stikke innom Frank en tur da,kanskje han kan hjelpe deg litt med hvordan du skal koble og sånt. Bor i Stamsund Jeg Siter Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet November 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 oki.. ja jeg får se hva jeg gjør.. må vel koble i morra tror jeg.. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg