Svenn-Are Skrevet November 25, 2005 Rapporter Share Skrevet November 25, 2005 Jeg har en B230FT 94 modell chipet med bsr chip og o,5-6 i ladetrykk og den får for lite bensin. Hva kan være galt her? Har prøvd: -skiftet lmm -lambda sonde -bensinpumpe men ingenting har hjelpt:( har tat eksos analyse og fått følgene svar: -CO 0,66% vol -HC 125ppm vol -CO2 11,1% vol -O2 5,17% vol lamda 1,126 Er det noen som vet eller ar noen forslag til hva som kan være feil??? Alle svar tas imot med stor takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet November 25, 2005 Rapporter Share Skrevet November 25, 2005 gåen BTR? tett bensinfilter? du kan jo sjekke om den slangen som går fra btr (bensintrykksregulator) til innsuget faktisk sitter fast eller om det er hull i den. da vil btren tro at du hele tiden har atmosfæretrykk og den vil gå fett ved vakuum og magert ved ladetrykk... Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svenn-Are Skrevet November 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2005 Den går magert heletiden samme om jeg har trykk eller vakum. hvordan vil jeg merke om det er btr som er gåen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg