vwsportz Skrevet November 25, 2005 Rapporter Share Skrevet November 25, 2005 servo som passer til golf 1 gti..kommer det fra 87-93 moddeller i cab..hvis man skaffer fra en cab med manuell vil det passe helt korrekt over? ja vet det er flere poster om dette men det var litt mye frem og tilbake.. Har hørt litt forskjellig om hvordan dette er å montere, noen sier at det var gjort på en kveld, men jeg var innom vw forhandleren her for å høre på priser av noe greier å jeg kom til å nevne dette servo opplegget.. han som var der sa at det var mye arbeid med dette..de hadde bygget en å sa at 30000 tusen ikke hadde holdt da de skulle montere dette så han anbefalte meg å la det ligge å gjøre det selv..så kan noen komme med noe fakta om dette? gjort på en kveld eller? hadde også vært fint om noen vet alt av deler som er nødvendig..og en lur plass å skaffe det jeg trenger? eventuelt hva dette går for i lapper.. sorry for at denne ble litt lang.. Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet November 25, 2005 Rapporter Share Skrevet November 25, 2005 jepp,det passer. fattern til en kamerat tok servo fra en 93 cab over til en 82`gti for moren sin. Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lassem Skrevet November 25, 2005 Rapporter Share Skrevet November 25, 2005 :lol 30.000 var sikkert prisen vw forhandleren skulle ha for jobben inkl. SPELL NYE DELER :thumb Siter 75 BMW 2002 US 83 VW Golf GTI 01 Audi A6 2.5TDIqAt 96 Audi A6 2.5TDIqA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet November 25, 2005 Rapporter Share Skrevet November 25, 2005 vw forhandleren her for å høre på priser... ..de hadde bygget en å sa at 30000 tusen ikke hadde holdt 30000 tusen = 30 millioner Møller er litt dyre ja ;) Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet November 26, 2005 Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 er ikke servo på min 88/89 mod.. er ikke i de fra 91 og oppover da heller,noe mere utstyr på de..noen med eletrisk tak og Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet November 26, 2005 Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 da jeg kom med 78`einsern min til fattern til kameraten min tipset han meg om å ta en titt i Danmark etter 92-93-modeller også ta servo`n for en billig penge Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwsportz Skrevet November 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 ja fattet jo det med delene...men han sa at det var arbeidet som hadde kostet..mye arbeid å styr..synst bare det hørtes litt rart ut Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg