rsport-raggare Skrevet November 25, 2005 Rapporter Share Skrevet November 25, 2005 Her er link til en film jeg har lagd fra japsetreffet happyhappy http://forum.200sx-ogn.org/viewtopic.php?t=19026 Siter Call me Primo, NOT rsport-raggare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet November 25, 2005 Rapporter Share Skrevet November 25, 2005 *-spent :driving Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTony Skrevet November 25, 2005 Rapporter Share Skrevet November 25, 2005 Laster ned jeg å, gleder meg :D Siter -- Har 242 med V8-- Prosjekt -- volvo 242L -- --X volvo 240 Turbo-- --X volvo 142-- *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet November 25, 2005 Rapporter Share Skrevet November 25, 2005 Den stoppa og spilla av mitt i filmen. :( Skulle laste ned på nytt men da lasta den ned bare 96mb? Fullt? Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rsport-raggare Skrevet November 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2005 Har egentlig ikke peiling jeg...du kan jo prøve å bare trykke på linken da så spilles den rett av i windows..kan hende det funker Siter Call me Primo, NOT rsport-raggare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mkalle Skrevet November 26, 2005 Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 Ble litt sjøsyk etter å ha sett den, men igrunn veldig bra underholdning yodude Karen i Skyline GTS var dyktig! Siter (-) 07 Toyota Avensis 2.2 D-cat X (-) 99 Opel Omega B 2.5 V6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet November 26, 2005 Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 grei underholdning, men som Mkalle nevner, blir litt sjøsyk av å se på :) Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rsport-raggare Skrevet November 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 jeg veit at kamera var litt ustødig den dagen uhhmmwhat? beklager det birthday Siter Call me Primo, NOT rsport-raggare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet November 26, 2005 Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 grei film, men hvilke sanger var det? Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet November 26, 2005 Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 skikkelig amatør filming, synes det ble litt for mye musikk, hadde hvert fett å høre litt bil lyd også...;) Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking_Mo Skrevet November 26, 2005 Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 bra film :) mye dyktig kjøring. Men jeg vil ha mere bil lyd en musikk :) Siter Viking_Mo for http://www.latskap.net & Støytn Drifters. Privat : 96 Volvo 850 T5 Jobb : 08 Volvo XC 70 Taxi ver. Garasjen: 91 Volvo 245 230FT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skyline_401 Skrevet November 26, 2005 Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 Svarer for deg jeg:D Musikken var fra Hard dance mania, den nyeste;) han ene som filma var litt fyllesjuk :bump :hammer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet November 26, 2005 Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 Rå film! Mere billyd og litt mer stødig filming hadde den vært helt sjef! Lurt lenge på hvem som kjører den skylinen?? Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rsport-raggare Skrevet November 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 Rå film! Mere billyd og litt mer stødig filming hadde den vært helt sjef! Lurt lenge på hvem som kjører den skylinen?? Tror det er han kar'n fra Japanauto Siter Call me Primo, NOT rsport-raggare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rsport-raggare Skrevet November 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 han ene som filma var litt fyllesjuk :bump :hammer Det var jeg å en til som filma å han andre hadde fått i seg litt for mange drammer dagen før.. Så som dere sikkert ser på filmen så glemte han å følge bilene gjennom svingene å sånt.Men noe av den ustødige filminga var også meg. Kanskje en dårlig unskylding da, men det var jævli varmt den dagen onfiredevi :fire: Siter Call me Primo, NOT rsport-raggare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg